728 x 90

وحشت رژیم از قیام و فعالیت‌های کانون‌های شورشی

وحشت رژیم از قیام و فعالیت‌های کانون‌های شورشی
وحشت رژیم از قیام و فعالیت‌های کانون‌های شورشی

وحشت رژیم از قیام و فعالیت‌های کانون‌های شورشی

خبرگزاری سپاه پاسداران

ترفندهای رسانه‌های خارجی برای آتش‌افروزی در ایران

مجاهدین مستقر در آلبانی سعی دارند گزاره‌های مطلوب خود را

در قالب محتوای مورد پذیرش مردم القا نمایند

قرارگاههایی برای افزایش اعتراضات و تغییر ماهیت دادن آن راه می‌اندازند

با انتساب برخی مکانها به برخی نهادهای حکومتی سعی می‌کنند

تا تخریب آنها توجیه شود و عده‌یی فریب خورده را در این راستا بسیج نمایند

آموزشهای خشنی با هدف افزایش شدت تخریب ها

مقابله با یگانهای ضدشورش و اقدامات تامینی بر ضد نیروهای اطلاعاتی

ارائه می‌دهند

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲آذر ۹۹ در مطلبی تحت عنوان «ترفندهای رسانه‌های خارجی برای آتش‌افروزی در ایران» در وحشت از قیام و فعالیت‌های کانون‌های شورشی، نوشت: «یکی از محور‌هایی که رسانه‌های معاند و خارجی متأثر از سیاست‌های رسانه‌ای و خارجی خود به‌دنبال محقق کردن آن هستند، افزایش آشوبها و ناآرامی‌ها و به‌دنبال آن ایجاد تغییر در رفتار نظام و در نهایت تغییر نظام در جمهوری اسلامی است. بنابراین ترویج و راه‌اندازی کمپینها و قرارگاههایی برای افزایش اعتراضات در ایران و تغییر ماهیت دادن این اعتراضات از جمله کار‌هایی است که توسط آنها پیگیری می‌شود.

این رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا با پررنگ کردن خطوط خبری زیر، این روند را ادامه دهند.

الف) دستگاه‌های امنیتی حکومت به‌شدت مردم و معترضان را سرکوب می‌کنند: برای تحقق این خط خبری اغتشاشاتی چون ۱۸تیر ۱۳۷۸ طراحی شد و هم‌چنین با ذکر روایتهای غلط و به کارگیری ترفند های کشته‌سازی و ارائه آمارهای نادرست سعی می‌کنند تا به این خط خبری دامن بزنند.

ب) حکومت دینی در عصر امروز نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد

ج) جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است و تجریه چهل ساله انقلاب نیز مؤید آن است:

د) مسئولان دچار فساد شده‌اند و کشور نمی‌تواند در شرایطی که فساد به‌صورت سیستماتیک همه جا را فراگرفته است، پیشرفتی داشته باشد: . هم‌چنین سعی دارند با ارتباط دادن این فسادها به مدیران ارشد نظام، سلامت نظام را زیر سؤال ببرند.

در خلال اعتراضاتی که در نقاط مختلف ایران در سالیان گذشته وجود داشت، این رسانه‌ها با پوشش لحظه به لحظه اتفاقات سعی داشتند تا با تشویق همگانی برای افزایش ناآرامی، مردم را از مکانهایی که معترضان در آن تجمع داشتند مطلع سازند. در این راستا با معرفی برخی پلتفرم های آفلاین و مکان یابها سعی داشتند شبکه آشوبگران را به شکلی ساماندهی شده در هر شرایط هدایت نمایند.

در این رسانه‌ها با انتساب دادن برخی مکانها به برخی نهادهای حکومتی سعی می‌کنند تا تخریب آنها توجیه شود و با استدلال این‌که این تخریبها هزینه‌های حکومت را افزایش می‌دهد و می‌تواند موجب براندازی شود، عده‌یی از اراذل و فریب خورده را در این راستا بسیج نمایند.

یکی دیگر از کارهایی که این رسانه‌ها در این خصوص انجام می‌دهند، بحث آموزشهای خشنی است که در این رسانه‌ها با هدف افزایش شدت تخریب ها، مقابله با یگانهای ضدشورش و اقدامات تامینی بر ضد نیروهای اطلاعاتی، ارائه می‌شود. باید توجه داشت این آموزش‌ها باعث افزایش پیچیدگیها کارهای امنیتی و افزایش تخریبها و دامنه اعتراضات می‌شوند.

تشویق به آسیب به اموال عمومی و اخلال در سیستم خدمات رسانی عمومی.

فعالیت گروه‌های آلبانی نشین و آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی.

در سال‌های اخیر دشمنان با طراحی مراکزی سعی دارند تا با ایجاد حساب‌های جعلی، سایتها و اندیشکده‌های جعلی برخی از گزاره‌های مطلوب خود را در قالب محتوی مورد پذیرش عامه به مردم القاء نمایند. از بین این گروهها می‌توان به نیروهای منافقین مستقر در آلبانی، اشاره کرد.

منافقین آلبانی نشین در حال فعالیت در شبکه مجازی هستند .

در قضایای مربوط به اعتراضات این گروهها با انتشار اخباری جعلی از تعداد کشته‌ها سعی داشتند تا حوادث رخ داده را قلب واقعیت نمایند و بزرگنمایی کنند. برخی نیز متأثر از این اخبار دچار تردید می‌شدند. تردیدهایی که گاهی با روشنگری نیز برطرف نخواهد شد و هم‌چنان باقی می‌ماند». (خبرگزاری فارس۲آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82ca5be0-c33d-420e-beeb-1ada137a3261"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات