728 x 90

وحشت از دشمن در نمایشات جمعه اولین هفته سال

ترس رژیم از آتش خشم خلق
ترس رژیم از آتش خشم خلق

پس از گذشت حدود ۲ماه از ابراز وحشت خامنه‌ای نسبت به تلاش «دشمن» برای ضربه زدن به نظام و این‌که ممکن است در سال ۹۸ نقشه‌اش را برای سرنگون کردن حاکمیت عملی کند، به‌طور مدام یکی از موضوعات نمایش جمعه‌های آخوندی هراس امام‌جمعه‌های رژیم از شرایط کنونی است. هراسی که از جمله در اولین نمایش جمعه آخوندی در سال جدید در ۲فروردین ۹۸ به‌طور آشکاری قابل رؤیت بود.

 

ترمزهای پیشرفت نظام

آخوند علی‌اکبر قریشی در نمایش جمعه ارومیه ضمن اشاره به وقایع براندازانه‌ای که در ۴۰سال گذشته برای سرنگونی صورت گرفته به «۵۰حادثه» سرنگون‌کننده اشاره می‌کند و از این‌که سرنگونی اتفاق نیفتاده ابراز خوشحالی می‌کند، اما تأکید می‌کند که نگران آن در آینده است.

در شهرستان بردسکن امام‌جمعه رژیم نیروهای حکومتی، به‌ویژه نیروهای سرکوب را ترغیب به «ایستادگی در برابر دشمن، نترسیدن از دشمن و ناامید نشدن در مقابل دشمن» کرد.

آخوند رضا نوری در بجنورد ضمن اشاره به فعالیت‌های براندازانه سازمان مجاهدین خلق ایران نیروهای وارفته حکومتی را به ایستادگی در مقابل آن ترغیب کرد و مجاهدین را «از جمله ترمزهای پیشرفت انقلاب(بخوانید ارتجاع آخوندی)» دانست.

آخوند موسوی فرد در خرمشهر با بیان مسیرهای متفاوت و مختلف «برای ضربه زدن به نظام» به«اتاق جنگ دشمن» اشاره کرد که درصدد «ضربه زدن است»، در حالی که «متأسفانه دستگاه اجرایی ما از این امر غافل است».

 

دشمن و مهد کودک

وحشت امام‌جمعه‌های خامنه‌ای از فعالیت‌های براندازانه در راستای سرنگونی به حدی است که آخوند محمد انجوی در نمایش جمعه شیراز گفت: «دشمنان کوتاه نخواهند آمد و برنامه دارند که بچه‌ها را از دوران مهدکودک مد توجه قرار دهند».

 

دشمن و فضای مجازی 

فضای مجازی و تبلیغات ضدحاکمیت خصوصاً تبلیغات براندازانه در فضای مجازی، یکی از موارد مورد نگرانی امام‌جمعه‌ها است که جملگی نگرانند دشمن ممکن است از این طریق نقشه‌اش را عملی کند و ضربه‌اش را وارد آورد.

در نمایش جمعه اهواز آخوند حاجتی از فعالیت‌های براندازانه در فضای مجازی به فغان آمد و هشدار داد که دشمن «درصدد ضربه به نظام» و «فریب جوانان» و «گریزان» کردن آنها از رژیم و سوق دادن آنها به سمت اهداف خودش است.

در مشهد نیز آخوند احمد علم‌الهدی در مورد علت مشکلات لاینحل فرهنگی گریبانگیر حاکمیت آخوندی گفت: «ریشه‌اش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است» که این رسانه‌ها فرهنگ منحط آخوندی را زیر ضرب گرفته و «نسل جوان، فرزندان معصوم، خانوده‌ها» را به سمت اهداف دشمن هدایت می‌کنند و آن را «بزرگترین مصیبت» حکومت آخوندی توصیف کرد.

 

کیبورد و فضای مجازی در اختیار مجاهدین 

فعالیت «دشمن» در فضای مجازی آن‌چنان دارای اهمیت و موجب نگرانی سردمداران و مهره‌های حکومتی است که پیش از این علی خامنه‌ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان در ۲۳اسفند ۹۷ گفت: «یک مسأله دیگر، مرزبندی با دشمن برای مصونیت از تهاجم است... وقتی که مرز روشن نبود دشمن می‌تواند نفوذ کند، می‌تواند خدعه کند، می‌تواند فریبنده عمل بکند، می‌تواند بر فضای مجازی مسلّط بشود».

اگر چه خامنه‌ای نامی از دشمن نبرد، اما پیش از او آخوند عباسعلی مغیثی، امام‌جمعه نهاوند، با صراحت از این دشمن و فعالیت‌های آن در فضای مجازی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «امروز سلاحی که می‌تواند انقلاب را از بین ببرد همان کیبورد و فضای مجازی است که در اختیار اعضای مجاهدین است و یک خبر بد را دهها و صدها بار بازنشر می‌کنند اما خبر امیدبخش را سانسور می‌کنند. اگر رهبری می‌فرمایند اولویت امروز مقابله با فضای مجازی است به این معناست که باید مراقب باشیم، مردم ایران اسلامی تحت تأثیر رسانه‌های معاند نخواهند بود».(خبرگزاری مهر۵اسفند ۹۷)

 

تلخ‌کامی در سال ۹۷، هراس از سال ۹۸

بحران سرنگونی در سال ۹۷ رژیم را از جمیع جهات تخل‌کام کرد، درصدر این تلخکامی‌ها خروش و خیزش مستمر مردم و فعالیت‌های براندازانه مستمر کانون‌های شورشی در خیابانهای شهرها و همچنین فعالیت‌های براندازانه دشمن در فضای مجازی بود.

در نمازجمعه ۲فروردین هم نگرانی امام‌جمعه‌ها در این زمینه‌ها است که نکند در سال ۹۸ کارساز باشد و به سرنگونی منجر شود.

آری، نگرانی‌های مستمر سردمداران از جمله امام‌جمعه‌های خامنه‌ای بیانگر این است که دغدغه اصلی، دشمن برانداز و سرنگون‌کننده است که حاکمیت آخوندی را واداشته است چهارچنگولی مواظب باشد تا در سال ۹۸ به دست این دشمن سرنگون نشود.

دشمنی که تمامی عرصه را برای خروج حکومت از بحران سرنگونی به روی آن بسته است و تنها عرصه‌ای را که برای آن باز گذاشته، روانه شدن به گورستان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b248954-c5d0-434b-a5e2-cc0336307b6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات