728 x 90

وحشت در نمایش‌های جمعه

وحشت در نمایش‌های جمعه
وحشت در نمایش‌های جمعه

ستاد هماهنگ‌کننده‌ٔ ائمه‌ٔ جمعه که مستقیم به خامنه‌ای وصل است. دستور داده در نمایش‌های جمعه به فریاد و فغان از قیام اصفهان بپردازند و علیه آن لجن‌پراکنی کنند! آخوند نور مفیدی امام‌جمعه‌ٔ گرگان گفت:

«مسائل اصفهان هم کمابیش شنیدید اونجایی که خود مردم بودند هیچ مشکلی پیش نیآمد نیروی انتظامی نیروهای امنیتی اصلاً محافظت می‌کردند از مردم. . اما وقتی را که مردم دیگه خب به نتایجی رسیدند دولت بهشان وعده داد استانداری اصفهان بهشان یک وعده‌هایی داد دیگه مردم رفتند اما یک عده‌یی در حدود چند صد نفری که این‌ها معلوم بود چون از بیرون هم مرتب تهییج می‌کردند تهییج می‌کردند».

اما امام‌جمعه‌ٔ رژیم در بیرجند اصل وحشت را بیان کرد و گفت: «دشمنان پیوسته از هر موقعیتی می‌خواهند استفاده کنند چون آنها رصد می‌کنند منتظر بعضی از موقعیتها هستند بعضی از جریانهای خصوصاً سرویس‌های جاسوسی از این جریان می‌خواستند استفاده کنند و آنچه مانند سال۹۶ یا ۹۸ اتفاق افتاد».

آخرین نمونه‌ٔ آن‌هم علم‌الهدی پدرزن رئیسی است که در یاوه‌گویی دست دیگر امام‌جمعه‌ها را از پشت بسته است.

«اون هم از قبل دشمن‌ها برای یک هم‌چنین جریانی دقیقاً برنامه‌ریزی داشتند. مزدوران خودشان را با کوکتل مولوتوف به وسط این جمعیت بفرستند چادرهای مردم را آتش بزنند حرکت‌های ناهنجار شعارهای ساختارشکنانه‌ای انجام بدهند مردم اصفهان مردمی نیستند که برای نان و آبشان بیایند مقابل نظام بایستند! مقابل انقلاب بایستند به مسئولان اهانت کنند این مردم اصفهان نیستند!مردم اصفهان مشکلشان حل شد کشاورزان پراکنده شدند رفتند این چند صد نفر که بعضی از آنها مزدور دشمن هستند، بعضی از جوانهای ناآگاهی که به تحریک مزدوران دشمن آمده‌اند آنها با تحریف رسانه‌یی و فریب رسانه‌یی این‌ها را انداختند وسط معرکه به ضرر نظام استفاده کنند».

 

واقعیت این است که قیام مردم اصفهان تمام نظام ولایت فقیه را در وحشت فرو برده؛ زیرا می‌بینند مسأله‌ای که نمی‌خواهند حل کنند به منبع اصلی قیام تبدیل شده، نه مردم می‌توانند از آب بگذرند، نه مردم می‌توانند دست از آب بردارند، نه رژیم می‌خواهد آب را به‌روی مردم باز کند و دست از چپاول آب مردم بردارد. از این‌رو تابلوی پیشرو قیام است و قیام.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c881f7f2-7818-4f19-97c9-8f3b5cef31c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات