728 x 90

وحشت در مجلس ارتجاع از خیزش مردم خوزستان؛ خوزستان دارد له می‌شود

قیام تشنگان در خوزستان
قیام تشنگان در خوزستان

در جلسه روز یکشنبه ۲۷تیر مجلس ارتجاع، محمد مولوی از آبادان در وحشت از خیزش مردم خوزستان ابراز نگرانی کرد و گفت: خوزستان دارد له می‌شود.

وی با حمله به آخوند روحانی گفت: روحانی مصداق دقیقی از بی‌عهدی به خوزستان است، او باید از آه مادران خوزستانی و اشک عشایر بترسد.

عضو مجلس ارتجاع از آبادان گفت: استانهای جنوب کشور را ببینید، خوزستان در حال نابود شدن است و بی‌برنامگی بیداد می‌کند... . این‌که در پایان دولت گزارش می‌دهید به درد خودتان می‌خورد. در این گزارش تقصیر را به گردن طبیعت، بارش کم و گرمای زیاد انداختید. از بی‌مدیریتی و بی‌توجهی خودتان حرف بزنید. سرمایه‌های اجتماعی را نابود کردید.
ما گرفتار دولتهای بی‌تدبیر هستیم که چشم خود را بسته‌اند و بر زخم ما نمک پاشیده‌اند. آنها نسبت به خوزستان بی‌مسئولیتی کرده‌اند و باید بترسند که آه و ناله مادران دلشکسته خوزستان و روستاییان آسیب دیده دامنشان را بگیرد.

مولوی با اشاره به مشکلات سیل، گرد و غبار، بیکاری، رکود و خشکسالی در استان خوزستان گفت: مردم این استان در گرمای بیش از ۵۰ درجه، از نفت، گاز و خرما و نخل‌ها مراقبت کردند اما حالا شاهد مظلومیت نخل‌های زنده به گور شده در خوزستان هستیم.

ناصری نژاد عضو مجلس ارتجاع با نگرانی از قیام تشنگان در خوزستان گفت:

ببینید ما امروز توقع ما این بود که ریاست محترم مجلس هیأت‌رئیسه یک جلسه اضطراری فوق‌العاده برای خوزستان بگذارد وضعیت خوزستان واقعاً خوب نیست. بگذارید رئیس دولت بیاید اینجا جواب بدهد شخص اول دولت باید اینجا بیاید جواب بدهد. وضع مردم به هم ریخته آنجا دام آنها تلف شده زندگی‌شان از بین رفته همه چیزشان نابود شده چه کسی باید به اینها رسیدگی بکند آقای روحانی باید جواب بدهد.

تا کی باید منتظر بحران باشیم منتظر مشکلات باشیم منتظر این باشیم که دشمن بیاید ورود پیدا کند اغتشاش بشود.

وضعیت ما وضعیت نگران‌کننده است دشمن دارد خوزستان پشت سر هم توطئه می‌چیند پشت سر هم دنبال این هستند که آنجا را به اغتشاش بکشانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a3b1fc8-95a6-4796-9c19-5cfc832729f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات