728 x 90

وحشت خامنه‌ای از تحریم نمایش انتخابات، هدف دشمن این است که مردم را از صندوقهای رأی ناامید کنند

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای وحشت‌زده از تحریم نمایش انتخاباتی رژیم گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است. انتخابات مایه آبروی نظام است، هدف آمریکا این است که مشارکت در انتخابات کم باشد و مردم را از نظام جدا کنند و از صندوقهای رأی ناامید کند.

 

خلیفه ارتجاع افزود: دشمنان می‌خواهند بدانند بعد از این همه مشکلات اقتصادی در کشور نتیجه‌اش در مردم چه شد؟ دشمن دارد نگاه می‌کند و می‌خواهد انتخابات را ببیند. دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه می‌کنند تا ببینند چه خواهد شد.

 

خامنه‌ای سپس مدعی کاربلدی در مهندسی انتخابات شد و در حالی‌که خودش را ملت می‌نامید، به سرکردگان ترسیده از عواقب کاربلدی او که به‌قول خودش گاه نظام را تا پرتگاه سقوط هم برده است، گفت: دوستانی نسبت به نرخ مشارکت در انتخابات دوم اسفند ابراز نگرانی می‌کنند، به آنها اطمینان می‌دهم هیچ نگران نباشید. ملت بلد است چه کار بکند و دارد کار خودش را می‌کند. اگر کار را خوب انجام بدهیم، ممکن است تحول‌آفرین باشد.

 

 

کسادی شعبده بازی انتخاباتی خامنه‌ای به حدی است که رئیس‌جمهور ولایت فقیه هم ‌آن را انتصابات خوانده و علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد هم آن را خطرناکترین انتخابات برای رژیم توصیف کرده است.

یک نظر سنجی حکومتی هم که در رسانه‌های رژیم منتشر شده، معترف است که در تهران ۷۶درصد در نمایش انتخابات رژیم شرکت نمی‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0139aafc-9604-41e3-b84c-9af013ceb145"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات