728 x 90

وحشت خامنه‌ای از شرایط انفجاری جامعه: از کید دشمن یک لحظه نباید غفلت ورزید

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

ادعای مسخره خامنه‌ای در عین وحشت از «یک لحظه غلفت»: امروز دنیا شاهد یک الگوی موفّق از حاکمیّت سیاسی در ایران است با این همه، از کید دشمن یک لحظه نباید غفلت ورزید

ولی‌فقیه درهم‌شکسته ارتجاع در پیامی به‌مناسبت حج، به‌نحو مضحکی مدعی شد که رژیم رکورددار اعدام در جهان و بانکدار مرکزی تروریسم و مبتکر صنعت گروگانگیری و صدور تروریسم، «به‌عنوان یک الگوی موفق پیش روی جهان قرار دارد»!

شبکه خبر رژيم، پیام خامنه‌ای: «امروز دیگر لیبرالیسم و کمونیسم به‌عنوان مهم‌ترین ارمغان تمدّن غرب، جلوه‌گری صد سال پیش و پنجاه سال پیش را ندارد. آبروی دموکراسی پول‌محور غربی با علامت سؤال‌های جدّی روبه‌رو است و متفکّران غربی اعتراف می‌کنند که به سرگردانی معرفتی و عملی دچارند.

امروز دنیا شاهد یک الگوی موفّق و یک نمونه‌ٔ سرافراز از قدرت و حاکمیّت سیاسی اسلام در ایران اسلامی است. ناتوانی‌ها و عملکرد‌های بعضاً خطای ما کارگزاران این نظام که دستیابی کامل به همه‌ٔ برکات حکومت اسلامی را به تأخیر انداخته، هرگز نتوانسته است پایه‌های مستحکم و گامهای استواری را که نشات‌گرفته از اصول اساسی این نظام است متزلزل سازد با این همه، از کید دشمن یک لحظه نباید غفلت ورزید؛ از غرور و غفلت بپرهیزیم و بر تلاش و هشیاری خود بیفزاییم» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۷ تیر).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d7edb5b-eae6-4198-b34a-718542644684"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات