728 x 90

وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از خطر تکرار قیام در آبان

قیام آبان ۹۸ - به آتش کشیدن مواضع نیروی سرکوبگر انتظامی در شهرهای ایران
قیام آبان ۹۸ - به آتش کشیدن مواضع نیروی سرکوبگر انتظامی در شهرهای ایران

امام جمعه‌های خامنه‌ای در نمایش جمعه ۹آبان وحشت خود را از تکرار قیام ابراز کردند. یکی از آنها گفت: «در ایام آبانماه دشمنان در کمین برای ایجاد اغتشاش هستند».

آخوند حسینی امام جمعه خامنه‌ای در یاسوج با غیظ و سوزش گفت: «غرب از مجاهدین که ۱۷هزار نفر را کشته‌اند حمایت می‌کند، (اما) غربی‌ها حزب‌الله لبنان و گروه‌های دیگر را تروریست می‌نامد».

در همین حال، امام جمعه‌های خامنه‌ای در سالگرد قیام آبان از خطر تکرار آن ابراز وحشت کردند.

در رودان، آخوند مهدی دری گفت: «شیطنتهای رسانه‌یی دشمنان در جریان است. مردم هوشیار باشند که در ایام آبان‌ماه دشمنان در کمین یک حفر برای ایجاد اغتشاش هستند».

در جیرفت، آخوند سعادت‌فر گفت: «اکنون شرایط حساسی داریم. اولین فتنه سهم‌خواهی و فتنه است».

در اصلاندوز اردبیل، آخوند اسدزاده گفت: «بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌یی در افزایش التهاب اجتماعی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان از نقشه دیگر دشمنان است».

در آستارا، آخوند حافظ‌نیا هشدار داد: «گوشت و مرغ به‌صورت رایگان وارد خانه وزرا و مسؤولین دولت می‌شود، به‌همین‌دلیل آنها از قیمت سرسام‌آور مرغ و گوشت بی‌خبر هستند. مردم به‌خاطر خرید دو عدد مرغ مصنوعی از هفت صبح جلوی مرغ‌فروشی‌ها صف می‌کشند و این آمار بیماران کرونایی را افزایش می‌دهد».

در اهواز، آخوند موسوی‌فرد گفت: «کارگرانی که حقوقهای معوقه و مشکلاتی دارند در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند».

در دهدشت آخوند وحدانی‌فر گفت: «فضای مجازی باید مدیریت شود جوان و دانش‌آموز نا آگاه جامعه در قتلگاهی می‌رود و ابزار مناسب در دست دستگاه امنیت برای مبارزه وجود ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/048f8002-9263-47bc-90ed-c06449ea1910"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات