728 x 90

وحشت امام جمعه رشت از خیزش مردم لردگان: «زود رصد بکنید و خفه‌شان کنید در نطفه»

به آتش کشیدن دفتر امام  جمعه  رژیم  در لردگان ۱۳مهر۹۸
به آتش کشیدن دفتر امام جمعه رژیم در لردگان ۱۳مهر۹۸

آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در رشت در جمعه‌بازار این هفته با وحشت از استمرار خیزش مردم لردگان، خواهان خفه کردن این‌گونه خیزشها در نطفه شد.

 

آخوند جنایتکار فلاحتی گفت: «در هفته گذشته شما شنیدید در روستای چنار محمودی شهرستان لردگان یک حادثه‌یی پیش آمد که گفتند عده‌یی از مردم آلوده به اچ آی وی شدند خب این هم همه رسانه‌های ضد انقلاب استفاده کردند تنها چیزی که ما می‌بایست جلویش را بگیریم مسئولان ما نگذارند اونها استفاده کردند. یک حادثه کوچک در یک روستا در چنار محمودی لردگان را زود بزک می‌کنند. این نشان می‌دهد برادران دشمن خواب نیست کسانی که در سرتاسر کشور صدای بنده را می‌شنوند مسئولان امنیتی همه مسئولانی که رصد می‌کنند جریانهای را نگذارند اینجور حوادث رخ بدهد. چرا باید بنشینیم چهار نفر آدمی که از این سو و آن‌سو با اتوبوس سوار بکنند ببرند بعداً دشمنان استفاده بکنند ما بعداً ببینیم چه می‌شود».

 

آخوند فلاحتی به نیروهای پاسدار و بسیجی آتش به اختیار خامنه‌ای گفت:

«زود رصد بکنید تا اینها می‌خواهند بیایند خفه‌شان بکنید در نطفه، برای این‌که ما برای انقلاب اسلامی مردمی داریم کار می‌کنیم ننشینیم که جریان حادثه رخ بدهد دیگران بخواهند زود بیداری خودشان را نشان بدهند بعد هم ما را متهم بکنند به خواب».

 

آخوند فلاحتی همچنین با نگرانی از قیام مردم عراق، اعتراف کرد یکی از اهداف قیام برجسته کردن دخالت‌های رژیم در این کشور بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c869617-43d6-4287-8fc6-8041add2ee35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات