728 x 90

وحشت آخوندها از روز حسابرسی

یک ضرب‌المثل قدیمی هست که می‌گه: «وقتی زمین سفت می‌شه گاوها به‌هم شاخ می‌زنن» خـُب حالا که شرایط بین‌المللی علیه حاکمیت آخوندهاست، وقتی در منطقه مردم عراق و سوریه و لبنان شعار اخراج رژیم ایران رو سر می‌دن و البته صدهابار مهم‌تر از اون‌ها، وقتی کارد به استخوان مردم ایران رسیده و هر لحظه بوی خیزش و قیام به‌مشام می‌رسه. قاتلان مردم ایران جناح مقابل رو مسبب کشتار ۱۵۰۰ شهید قیام آبان ۹۸ معرفی می‌کنن!

مهرعلیزاده ۲۲خرداد: «مگر آقای رئیسی جنابعالی تشریف داشتید که درسته که در سیستم قضاییه بودید ولی بالاخره شما جزو سران سه قوه هستید مگر نبود که در مسأله بنزین تصمیمی گرفته شد، تصمیم غلط و بعد هم اجرا شد»

 

قاضی‌زاده هاشمی ۲۲خرداد: «در موضوع گرانی بنزین ما معلوم نشد بالاخره چه کسی مسئول است؟ یک ساختارها و ستادهایی درست کرده‌ایم همه پشت اون پنهان می‌شوند».

 

رئیسی: «من یک نکته‌یی که باید توضیح می‌دادم چون مطرح کردند در رابطه با مسأله بنزین تصمیم‌گیرنده خود دولت بود... . برای این‌که بدانند در این قضیه مسؤل و مقصر کیست؟ به‌نظر من هم گزارش دبیر خونه شورا وجود داره، هم گزارش مسؤلان عالیرتبه قضایی وجود داره که با حضور همه اعضا بررسی شده که نهایتاً اولین پاسخگو باید آقای روحانی باشه».

صبح روزبعد دولت آخوند روحانی سراسیمه به میدون اومد و در بیانیه‌یی جنایت آبان رو به گردن رئیسی و شخص خامنه‌ای انداخت و نوشت:

«مباحث مربوط به اصلاح قیمت بنزین، از آنجا که یک تصمیم کلان ملی و حاکمیتی به‌شمار می‌رفت در جلسات متعدد سران قوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از این‌که در خصوص همه ابعاد و جوانب آن، اتفاق‌نظر حاصل شد، مصوبه به امضا سران سه قوه رسیده و خدمت مقام معظم رهبری ارسال گردید».

باید به تمامیت حکومت آخوندی گفت: وقتی در بستر رودخانه خونه می‌سازی باید منتظر سیل هم باشی، اون‌هم بستر رودخانه‌ٔ خشم مردم ایران!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec61986d-7182-4593-a6d8-11369eef22f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات