728 x 90

وحشت آخوند روحانی از افشاگریها: از آن طرف شروع کردند که دستگاه تنفسی از کار افتاد

آخوند روحانی در جلسه ستاد حکومتی کرونا
آخوند روحانی در جلسه ستاد حکومتی کرونا

آخوند روحانی در جلسه روز شنبه ۱۹تیر ستاد حکومتی کرونا در وحشت از افشاگریها گفت: از آن طرف شروع کردند که در فلان‌جا چون برق رفت بیماران در بیمارستان بی‌برق و بی‌امکانات ماندند و دستگاه تنفسی از کار افتاد. یعنی داستانی که دروغ محض است را شایع کرده و مردم را نگران می‌کنند و ذهن مردم خراب شده و رعب و وحشت ایجاد می‌شود و برای کاری که کاملاً ناروا و نادرست است حالت یاس به مردم دست می‌دهد.

برخی از حرفها در فضای مجازی یا در فضای حقیقی گاهی گفته میشه در تریبونها گفته میشه در مصاحبه‌ها گفته میشه در بعدش هم وقتی یک چیزی گفته میشه معمولاً رسانه‌های بیگانه، آنرا شروع می‌کنند بزرگ کردن و منتشر کردن و دو سه نکته بود که بعد از بررسیها معلوم شد که اینها دروغ است کذب محض است مثلا یک‌مرتبه شایعه کردند که آقا فلان استان دیگه تخت وجود ندارد اصلاً یک چیزی هم منتشر کردند یک فیلمی را آوردند در فضای مجازی که یکی در بیابان زیر یک درخت آنجا یک پلاسی پهن شده آنجا بیمار هست عرض کنم که سرم اش را روی درخت وصل شده از این چیزهایی بازیهای تبلیغاتی است.

آخوند روحانی در یک ادعای وقیحانه گفت: همه بیمارستانهای ما دارای ژنراتورهای اضطراری هستند و اگر برق برود مشکلی پیش نمی‌آید و هیچ مشکلی پیش نیامده است.

رئیس‌جمهور ارتجاع با شیادی افزود: اما علی‌الظاهر با همه تمهیدات به پیک پنجم وارد شدیم یا نزدیک شدیم بعضی از استانها وارد شدیم، بعضی از استانها نزدیک شدیم، گرچه این پیک هنوز سراسری نیست و هنوز هم می‌شود جلوی افزایش و گسترش این پیک را گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9d38725-e818-4193-80a6-2279175e75d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات