728 x 90

واکنش‌های باند روحانی به حمله آخوند احمد جهان بزرگی: افتضاحی شرم‌آور، هرزگویی و فحاشی

واعظی - آخوند احمد جهان بزرگی - علیرضا معزی
واعظی - آخوند احمد جهان بزرگی - علیرضا معزی

به‌دنبال حمله آخوند احمد جهان بزرگی از باند خامنه‌ای در مناظره شبکه چهار رژیم (۲بهمن) به روحانی که گفته است: «مسئولی که می‌نشینه توی خانه‌اش... شاید پای منقل هم باشه و سر نمی‌زنه به اینطرف و آنطرف ببینه آقا کجای مملکت مشکل داره، چی داره می‌گذره، حتی وزرایش باهاش نمی‌توانند تماس بگیرند و مسائلشان را مطرح کنند آیا این مسئوله؟»، علیرضا معزی معاون ارتباطات دفتر آخوند روحانی روز پنجشنبه ۲بهمن در توئیتر خود نوشت:

«آنچه در برنامه‌یی از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رئیس‌جمهور هم ابداً عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

آنتن صدا و سیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال۲۰۲۰ توسط رئیس‌جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تأسف که گوینده‌ٔ آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ٔ ملی است. و تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صدا و سیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته.

نهاد ریاست جمهوری، مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به‌صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگیری نماید» (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲بهمن).

 

هم‌چنین در همین روز واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی با انتقاد از توهین‌ها به روحانی و دولتش با بیان این‌که «هر چه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم توهین به رئیس‌جمهور و تخریب دولت افزایش می‌یابد»، وی گفت: «توهین و تخریب روش غیراخلاقی است...، برای توهین‌کنندگان محبوبیت نمی‌آورد...».

‏واعظی افزود: «مردم از تنش و توهین و جنجال خسته شده‌اند. برای حل مشکلات کشور نیاز به تعامل و هم‌افزایی داریم، تبلیغات و دخالت در امورات و وظایف دیگران، راهگشا نیست. به جای شعار عمل کنیم و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند» (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲بهمن).


آخوند احمد جهان بزرگی در بخشی از سخنانش با اشاره به زیرعلامت سؤال رفتن کلیت نظام و انزوای بین‌المللی رژیم گفته بود: «مسئولان در جمهوری اسلامی خیلی خیانت کردند. من یادم میاد آن مسئول و وزیری که گفت من آمدم مسئولیت گرفتم به‌خاطر آن یک لیوان شیر خری بوده که در بچگی مریض شده بودم به من داده بودند و خوردم. فکر می‌کنم نمی‌گویم اکثراً خیلی از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی آمدند و مسئولیت گرفتند مثل این‌که یک دونه از آن لیوانه می‌خورند هر وقت می‌آیند مسئولیت می‌گیرند. بنابراین ۳۰درصد این‌که جمهوری اسلامی در واقع اسلامیتش زیر سؤال رفته به‌خاطر مسئولان است و ۱۰درصد هم به‌خاطر استکبار جهانیه.
چقدر در داخل ایران توطئه می‌کنه چقدر افراد را عامل و منبع خودش کرده که آنها مجبورند که سر بنهند بر دستورات آن و ۱۰درصد هم به عهده مردم است»...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71c4e24c-85a9-424a-84d6-33eb72c85aea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات