728 x 90

واکنشهای تأخیری و ایز گم کردن خامنه‌ای و رئیسی در قتل منصوری از طریق تلویزیون حکومتی - سخنگوی مجاهدین

 سخنگوی مجاهدین - اول تیر ۹۹
سخنگوی مجاهدین - اول تیر ۹۹
  • مراقبت از جان این متهم به عهده پلیس رومانی بوده و باید پاسخگو باشد! دستگاه قضاییه منتظر استرداد این متهم تحت تعقیب و محاکمه او بود!
  • باز پخش حرف آخوند رئیسی سر جلاد قضاییه ولایت فقیه در تلویزیون رژیم پس از قتل فجیع آخوند منصوری قاضی فراری رژیم: حتماً بدانند که از چنگ عدالت نمی‌توانند گریزی داشته باشند! توصیه من بازگرداندن این افراد است. چه در رابطه با بحث استرداد مجرمین چه از طریق پلیس اینترپل!

تلویزیون رژیم ۳۱ خرداد ۹۹:

«پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی اعلام کرده اگر رومانی موافقت کند به‌سرعت یک تیم ورزیده! برای بررسی دقیق موضوع اعزام می‌کنیم. مراقبت از جان این متهم به‌عهده پلیس رومانی بوده و باید پاسخگو باشد.

گزارشگر: یک روز پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه طبری و ۲۱ متهم دیگر آقای رئیسی در جلسه شورایعالی قوه قضاییه به دادستان کل کشور و معاون بین‌الملل قوه قضاییه دستور داد که استرداد متهمان متواری پرونده‌های فساد اقتصادی را پیگیری کنند.

رئیسی: حتماً بدانند که از چنگ عدالت نمی‌توانند گریزی داشته باشند! توصیه من به دادستانی کل کشور به معاونت بین‌الملل با همکاری وزارت‌خارجه آن است که امر بازگرداندن این افراد را چه در رابطه با بحث قراردادهای استرداد مجرمین چه از طریق پلیس اینترپل اقداماتی که باید بشود اقدامات بشود.

گزارشگر: ساعاتی پس از انتشار خبر این دستور رئیس دستگاه قضا متهم منصوری با انتشار ویدئویی مدعی شد که برای دفاع از خود به ایران باز خواهد گشت.

منصوری: انشاءالله فردا حتماً به سفارت جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنم …

اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه: با اقدامی که از ناحیه مرجع قضایی اعلام شد مراتب به پلیس بین‌الملل و اینترپل کشورمون و کشور رومانی که ایشان در آنجا الآن به‌سر می‌برد اعلام شد از دیشب این فرد در اختیار پلیس اینترپل قرار گرفته و دستور بازداشتش در کشور رومانی صادر شده

گزارشگر: در حالی‌که مردم و دستگاه قضاییه ایران منتظر استرداد این متهم تحت تعقیب ایران به کشور و محاکمه او بودند دیروز تلویزیون رومانی از کشف جسد قاضی منصوری در خارج هتلی در بخارست خبر داد».

سخنگوی مجاهدین در این باره گفت: طلبکاری و اسلوب دو قورت و نیم، شیوه شناخته شده رژیم پلید آخوندی است که باید بند از بندش گسست. تجربه آخوند منصوری تازگی ندارد و قبل از آن هم سعید امامی و مزدوری به نام دلیلی که راهنمای حملهٔ اجیرشدگان قاسم سلیمانی به اشرف بود در پایان کار توسط رژیم کشته و صورتش هم پوست کنده شد تا به‌سادگی شناسایی نشود. سپس رژیم آن را از طریق مزدوران عراقی و ایرانی خود از قبیل حیدر عگیلی و ایرج مصداقی به گردن خود مجاهدین انداخت.

تواب تشنه به خون

سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد: دولت رومانی باید ریز تا درشت قتلی را که رژیم به گردن مجاهدین می‌اندازد با افکار عمومی در میان بگذارد و عاملان و آمران در یک دادگاه بین‌المللی به‌طور علنی محاکمه و مجازات شوند.

سخنگوی مجاهدین افزود: سرجلاد رئیسی باید کیفر ببیند و به قاسم سلیمانی ضمیمه شود.

علاوه بر این، مهره‌ها و مزدوران نظام پلید آخوندی باید از سرنوشت تیره و تار همگنان خود از قبیل سعید امامی و دلیلی و منصوری عبرت بگیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed0d78de-1020-4d0e-ba6c-2309ed5faff5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات