728 x 90

واکنش کیهان خامنه‌ای از تحریم بانک‌های رژیم توسط آمریکا

تحریمهای بانکی رژیم ایران
تحریمهای بانکی رژیم ایران

پاسدار سعدالله زارعی از مهره‌های خامنه‌ای، در سرمقاله کیهان ولی‌فقیه ارتجاع در شماره ۲۰مهر، با تهدید کشورهایی که در تحریم رژیم شرکت دارند نوشت: «آمریکا باید دریابد که هر ضربه به نظام، منجر به وارد شدن ضربه‌ای به آمریکا است و نیز کشورهایی که از تحریم‌ها حمایت می‌کنند و در منطقه غرب آسیا به‌مثابه پایگاههای مدیریت تحریم‌های ضد جمهوری اسلامی عمل می‌کنند، باید هزینه اقدامات خود را بپردازند».

کیهان خامنه‌ای در مطلب دیگری درباره تحریم ۱۸ بانک رژیم توسط آمریکا بانیش و کنایه به دولت روحانی نوشت: «با این تحریم‌ها آمریکا دسترسی نظام به «دلارهای آمریکا» را به‌طور کامل مسدود کرده است. اما مقامات جمهوری اسلامی «در برابر طرح‌های تحریمی آمریکا، طرحی ارائه نداده و به اجرا نمی‌گذارند و بازار به‌حال خود رها می‌شود، قیمت‌های رها‌شده در بازار ارز، سکه و... زمینه را برای تحریم‌های بعدی فراهم می‌نماید».

کیهان در مورد نتایج برجام نیز نوشت: «دلار ۳۰هزار تومانی و سکه ۱۳میلیون تومانی و پراید حدود ۱۳۰میلیونی تنها بخشی از ثمرات برجام است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1e5edea-4be6-4a0e-822d-fbc0c34c1fc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات