728 x 90

واکنش وحشت‌آلود رژیم آخوندی به پیام سخنگوی مجاهدین به جوانان شورشگر عراقی - پاسخ سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین -  ۱۲ اردیبهشت ۹۹
سخنگوی مجاهدین - ۱۲ اردیبهشت ۹۹

سایت خبر فوری رژیم

2

سایت خبر فوری رژیم - ۱۱ اردیبهشت ۹۹

رژیم آخوندی در واکنشی وحشت‌آلود به پیام سخنگوی مجاهدین به جوانان شورشگر عراقی در خبر فوری ۱۱ اردیبهشت خود نوشت: «سخنگوی مجاهدین برای چندمین بار مسئولان ایران و عراق را به ترور تهدید کرد. در پی اعتراض برخی از مردم عراق به وضعیت سیاسی و اقتصادی این کشور و حضور در خیابان‌ها، سخنگوی مجاهدین با صدور اطلاعیه‌یی، مردم این کشور را تشویق به اعمال خشونت و انجام رفتارهای تروریستی کرده است».

سخنگوی مجاهدین در پیام به جوانان شورشگر عراقی اعلام کرده بود: «مزدوران اطلاعات و سپاه و بسیج و نیروی قدس ولایت فقیه باید در همه جا به پاسدار قاسم سلیمانی بپیوندند!».

سخنگوی مجاهدین - ۱۰اردیبهشت ۹۹

سخنگوی مجاهدین - ۱۰ اردیبهشت ۹۹

اکنون خبر فوری آخوندها افزوده است: «سخنگوی مجاهدین خطاب به جوانان عراقی، آنها را به ترور کسانی که آنها را مزدور جمهوری اسلامی ایران نامیده فراخوانده است.این اولین بار نیست که مجاهدین مسئولان ایران و عراق را به ترور فیزیکی تهدید می‌کند. پیش از این نیز مقامات مجاهدین در چندین نوبت مسئولان کشور مان و عراق را تهدید به ترور کرده بودند.

سخنگوی مجاهدین ۱۲ اردیبهشت خطاب به «خبر فوری» بیت‌العنکبوت:

اولاً - چندین نوبت نیست و ۴۰سال است و دلیل آن هم لیست ۱۷هزار خودتان است.

ثانیاً-مجاهدین اطلاعات و دانش مبارزاتی خود را با انقلابیون و جوانان شورشگر عراقی و هر آن کس که برای ضمیمه کردن قاسم سلیمانی و ابراهیم رئیسی به لاجوردی و صیاد شیرازی اقدام کند به اشتراک گذاشته و می‌گذارند.

ثالثاً-مجاهدین در زمانی هم که در اشرف و در عراق بودند به صراحت گفتند که از مالکی و قاسم سلیمانی تا بریده مزدورانی که دست در خون مجاهدین دارند و پشت سیاج اشرف مجاهدین را به بریدن زبانهایشان تهدید می‌کردند، همگی باید حساب پس بدهند و در برابر عدالت قرار بگیرند و مخصوصاً مالکی به ازای هر مجاهدی که کشته باید یکبار کیفر ببیند. مجاهدین در این موضوع جدی هستند و با احدی شوخی ندارند.

رابعاً -هموطنانمان در سلسله تظاهراتشان در کشورهای مختلف جهان اعلام کردند زمان محاکمه و مجازات و اخراج مزدوران اطلاعات و سپاه و عوامل برون‌مرزی رژیم ضدایرانی ولایت فقیه فرا رسیده و جاروی شغالان یک وظیفه ملی و میهنی است.

سخنگوی مجاهدین افزود: «گسترش تروریسم داعشی سپاه و اطلاعات آخوندها به آلمان و آلبانی، بار دیگر ضرورت مجازات و جاروی شغالان در داخل و خارج ایران را ثابت و دو چندان می‌کند».

«اسلحه خلق ما به سینه خائنان همیشه غرنده باد»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54aacd2c-7d30-4798-9b2b-5d6bdcfad4ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات