728 x 90

وحشت خامنه‌ای از قیام مردم ایران در شب لیست‌گذاری تروریستی پاسداران/ واکنش روحانی به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران

خامنه‌ای ولی فقیه  ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای شب گذشته در دیدار با اعضای خانواده پاسداران در واکنش به لیست‌گذاری تروریستی سپاه توسط وزارت‌خارجه آمریکا، هراسش را از قیام مردم ایران برملا کرد و سپاه را دستگاهی توصیف کرد که در کوچه و خیابان با این قیام مقابله خواهد کرد.

خامنه‌ای گفت: سپاه امروز یک دستگاه برجسته هست در کشور، اگر مقابله با دشمن است از لحاظ سیاسی سپاه جلو است. اگر این دشمن در داخل مرزهای ما داخل کوچه و خیابان ما است سپاه جلو است.

خامنه‌ای در وحشت از شعله‌ور شدن قیام بدون اشاره به خشم اجتماعی گسترده به‌خاطر ابعاد ویرانیهای سیل به مسأله گرانی اشاره کرد و گفت: «نگاه نکنید به قیمت فلان کالا بالا رفته خوب بله از این قضایا اتفاق می‌افته یک مقدار بی‌توجهی است یک مقداری نابلدی است یک مقداری هم خباثت دشمن است موجب میشه که یک‌مرتبه شما ببینید گوشت قیمت اش فلان شد اینها اتفاقات است

خلیفه ارتجاع برای روحیه دادن به مزدورانش که از نفرت فزاینده اجتماعی و لیست‌گذاری تروریستی پاسداران وحشت‌زده شده‌اند گفت: خوب ما ۸۰میلیون جمعیت هستیم. این هشتاد و چند میلیون جمعیت عده‌یی کودک و نوجوان هستند. عده‌یی هم که هستند بعضی‌هاشون مخالف این راه هستند اما معناش این است که یک مجموعه در حد نصاب لازم در این کشور وجود دارد؛ که پای این حرف محکم ایستاده.

خامنه‌ای در همان شبی که سپاه در لیست تروریستی آمریکا گنجانده شد در جمع خانواده‌های پاسداران از عربده‌های پیشین که غنی‌سازی و پروژه اتمی را نشانه اقتدار نظام وانمود می‌کرد عقب‌نشینی کرد و با ذلت تمام تلاش کرد به دولت آمریکا اطمینان خاطر بدهد که دنبال بمب اتمی نیست. خامنه‌ای گفت: «نظام بمب اتم را حرام کرده است. این احمقها حالا هی تکرار می‌کنند بمب اتم. قبل از این‌که بگویند ما خودمان گفتیم نمی‌خواهیم. خلاف مبانی مذهبی ماست. خلاف مبانی فقهی ماست... آیا این قدرتی که امروز جمهوری اسلامی پیدا کرده به‌خاطر بمب اتم است؟ آیا به‌خاطر غنی‌سازی هسته‌یی است؟ ابدا!

خامنه‌ای در اظهارات ضد و نقیضی که بیانگر سردرگمی خلیفه ارتجاع در برابر لیست‌گذاری تروریستی سپاه بود ضمن این‌که دولتمردان آمریکایی را «شیاطین»، «اشرار» و «احمق» می‌خواند گفت: حالا ما هی به اینها می‌گوییم بی‌عقل و احمق. می‌گوییم خبیث و فلان. این مشکلی را حل نمی‌کند. مشکل آنوقتی حل می‌شود که ما بدانیم چکار می خواهیم بکنیم.

 

 واکنش روحانی به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران

آخوند روحانی در واکنش به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط وزارت‌خارجه آمریکا، به سوزوگداز از ضرباتی که مجاهدین به سپاه وارد کرده‌اند پرداخت. روحانی که روز دوشنبه در جمعی از ایادی دست‌اندر کار پروژه بمب‌سازی اتمی رژیم صحبت می‌کرد؛ گفت: «(دشمنان)، گروهکهایی را در دامان خود پرورش دادند و آنها را ترغیب کردند و پول لازم را به آنها پرداخت کردند و مواد منفجره را در اختیار آنها گذاشتند تا مسئولان و مردم و انقلابیون را به خاک و خون بکشند».

روحانی مدعی شد «پاسداران»، مجاهدین را «در خانه‌های تیمی در تهران و دیگر شهرها» دستگیر می کردند. روحانی به جنایتهای پاسداران در قبال هواداران مجاهدین اعتراف کرد و افزود: «پاسداران به خانه‌های تیمی می‌شتافتند، کشته می‌شدند. جان میدادند؛ فداکاری می‌کردند؛ تروریستها را منهدم می‌کردند دستگیر می‌کردند به دستگاه قضا می‌سپردند».

 

روحانی در واکنش به نفرت فزاینده اجتماعی از بی‌عملی رژیم در جریان سیل اخیر و غیبت همه نیروهای رژیم در صحنه کمک‌رسانی به مردم که در شبکه‌های اجتماعی به‌طور گسترده منعکس شده است گفت:‌ « شما از بارندگی آسمان و سیلاب هم می‌خواستید سوء‌استفاده کنید... شما در فضای مجازی و در میان همه دستگاههای تبلیغاتی خودتان خواستید بگوئید در میان سیل جنگ است بین ارتش و سپاه بین دولت و سپاه... خطا کردید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d2ea46c-13cd-45ee-b4e7-8d174035c7b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات