728 x 90

واکنش جهانگیری در قبال روشنگریهای مجاهدین و برملا کردن کلان‌دزدیهای حکومتی

اسحاق جهانگیری
اسحاق جهانگیری

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی امروز شنبه ۳۰فروردین ۹۹ در دیدار با وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت رژیم به فساد فراگیر در حکومت آخوندی اعتراف کرد و گفت: فساد مثل موریانه به جان این انقلاب افتاده و می‌خواهد این نظام را از پا در بیاورد. مردم می‌بینند که زندگی اینها در سختی است اما یک عده با فساد، زندگی آن‌چنانی راه انداخته‌اند.

 

جهانگیری در قبال روشنگریهای مجاهدین و مقاومت ایران و برملا کردن کلان‌دزدیهای حکومتی در بحبوحه فاجعه کرونا و افشای آمار و ارقام دروغین و مهندسی شده رژیم درباره جان‌باختگان و مبتلایان در واکنشی هراسان  آه و فغان سر داد و گفت: «این کشور دشمن داره، مخالفینی داره، در دنیا هم پخشن، رسانه‌هایی هم در اختیارشون هست، پمپاژ می‌کنن یک‌سره بتونن امید این مردم رو ازشون بگیرن و بهشون یأس بدن. داخلیها این کار رو نکنن. انتظار نیست توی این شرایط بیایم یک کاری بکنیم که امید مردم از مردم گرفته بشه. چه لزومی داره ما پاسِ گل بدیم به رسانه‌های ماهواره‌های که اصل نظام ما را ببرند زیر سؤال و بگن اینها میلیاردها دلار پول گم کردن و حالا اومدن میگن پول نداریم».

 

اسحاق جهانگیری افزود: وزارت بهداشت و درمان ما یک آماری با آمار سازمان بهداشت جهانی هماهنگ کرده و می‌گوید، هر روز که می‌خواهند خبر آمار بگویند، بلافاصله می‌گویند این آمارها درست نیست. آنها این را پمپاژ‌ می‌کنند که بتوانند مردم را مأیوس بکنند.

جهانگیری در وحشت از خشم اجتماعی گفت: مردم فکر نکنند ما این کارها که می‌کنیم و فساد که می‌شود، ما خوشمان می‌آید.

 

معاون آخوند روحانی با اشاره به تبعات کرونا بر بازار نفت و آثار کرونا بر قیمت نفت گفت: قیمت نفت که زمانی به بیش از ۱۰۰ دلار رسیده بود امروز به زیر ۲۰ دلار کاهش یافته و کشورهای اوپک و غیر اوپک تصمیم بر کاهش تولید گرفته‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a5d12e4-b8b8-4b8e-adbd-13a29d1a0149"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات