728 x 90

واکسن روسی مائده آسمانی یا «خیانت و خباثت»

واکسن روسی اسپوتنیک V
واکسن روسی اسپوتنیک V

پس از اینکه نمکی وزیر بهداشت رژیم در برابر افشاگریها و مخالفتهای فزاینده با سیاست جنایتکارانه نظام در موضوع واکسن روسی گفت: «این چه خباثتی است که برای میزگرد کشوری که خودش در باتلاق کرونا مانده است، خوراک تهیه کنیم؟ می‌گویند من فلان واکسن را نمی‌زنم و برخی حرفا که دل مردم را خالی می‌کند...»، سایت حکومتی عصر ایران روز دوشنبه ۱۳بهمن؛ در مطلبی با عنوان«خیانت و خباثت! مگر واکسن روسی مائده آسمانی است؟» نوشت: «در ابتدا باید بگویم که به وزیر بهداشت می‌گویم با توجه به مسائل پیش آمده اگر خود شما هم واکسن روسی بزنید، باز هم مردم به واکسن روسی اعتماد نخواهند کرد».


در این مطلب همچنین آمده است: «جنجالی شدن واکسن روسی در ایران چندان عجیب نیست. اگر سیر ماجرا این‌گونه نبود باید تعجب می‌کردیم. اما ادبیات وزیر بهداشت کمی عجیب و خارج از عُرف است. آدمی بعد از شنیدن این حرفها دوست دارد سرش را به میز بکوبد.
مگر واکسن روسی، مائده‌ای است آسمانی که نشود در مورد آن حرف زد؟ واکسنی است ساخت دست بشر.

... حرف زدن در مورد واکسن روسی، نه تنها خیانت نیست بلکه کمک به سلامت آدم‌هاست. حتی جامعه پزشکی ایران می‌تواند در مورد واکسن داخلی هم حرف بزند. چه اشکالی دارد؟ یک بحث علمی در جریان است و ممکن است پای شکست و موفقیت در میان باشد. پس از حرف زدن و نظر دادن منعمان نکنید.
اگر روس‌ها قرار بود از ایران واکسن بخرند، چگونه برخورد می‌کردند؟ به همین راحتی اجازه می‌دادند واکسنی که مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی نیست وارد کشورشان شود؟ قطعاً نه. آنها اول آزمایش می‌کردند و تا به اطمینان کامل نمی‌رسیدند، از واکسن استفاده نمی‌کردند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/561b6470-72c5-48d8-a63d-47bbf2a68036"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات