728 x 90

واژگونی سرویس مدرسه با کشته شدن یک دانش‌آموز و مجروح شدن ۶تن در مسیر کرمان

تصادفات رانندگی- عکس از آرشیو
تصادفات رانندگی- عکس از آرشیو

ساعت ۱۳۰۰ امروز چهارشنبه ۲۶دی۹۷ یک خودرو پژو ۴۰۵ به‌عنوان سرویس مدرسه حامل دانش‌آموزان در مسیر کرمان به "اختیار آباد" واژگون شد و یکی از دانش‌آموزان کشته و ۶تن دیگر مجروح شدند.

 

این خودرو حامل دانش‌آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان بوده و راننده خودرو مجروح شده است.

 

محمدحسین مصدق رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی سرویس مدرسه در مسیر کرمان به “اختیار آباد” با کشته شدن یک دانش‌آموز و مجروح شدن ۶تن دیگر خبر داد. وی گفت: یکی از دانش‌آموزان سرنشین این خودرو در دم فوت کرده بود.

 

در این حادثه پنج دانش‌آموزان ۱۳تا ۱۵ساله و راننده سرویس مدرسه به مرکز درمانی کرمان اعزام شدند.

شهر اختیار آباد در فاصله ۱۵کیلومتری حومه غربی کرمان واقع است.

 

روز گذشته نیز فرمانده پلیس راه قلعه گنج از مجروح شدن چهار دانش‌آموز بر اثر واژگونی سرویس مدرسه در نزدیکی روستای چاه باغ شهرستان قلعه گنج در استان کرمان خبر داده بود.

 

پیش‌تر در تاریخ ۱۵دیماه سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حادثه تصادف سرویس دانش‌آموزان در تهران با یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد و گفت در این حادثه ۴دانش‌آموز و یک نفر دیگر مصدوم شدند.

 

در تاریخ ۹دیماه نیز در پی سقوط سرویس حامل دانش‌آموزان مدرسه‌ای در صومای برا دوست ارومیه ۵دانش‌آموز مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7431e24-64ba-4edf-a938-631813e2f707"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات