728 x 90

وال استریت ژورنال: هیچ نشانه‌ای از آمادگی رژیم ایران برای دستیابی به توافق دیده نمی‌شود

برجام
برجام

وال استریت ژورنال طی گزارشی در مورد از سرگیری مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران در دوحه نوشت: انریکه مورا هماهنگ‌کننده مذاکرات هسته‌یی روز سه‌شنبه به‌طور جداگانه با باقری کنی و رابرت مالی فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کرد.

این مذاکرات به‌دنبال سفر اخیر جوزپ بورل به تهران و به‌منظور دستیابی به توافقی برای احیای برجام صورت می‌گیرد.

وال استریت ژورنال افزود: مقامات آمریکایی با احتیاط گفته‌اند سفر بورل به تهران هیچ نشانه‌ای از آمادگی رژیم ایران برای دستیابی به توافقی نیست. این منبع در ادامه گفت انتظار می‌رود این دور از مذاکرات در دوحه چند روز طول بکشد، هر چند ممکن است تا هفته‌های آینده نیز تمدید شود. به‌رغم مخالفتهای فزاینده دو حزبی در کنگره و هم‌چنین هم‌پیمانهای آمریکا در منطقه، مقامات آمریکایی هم‌چنان معتقدند احیای برجام، بهترین راه‌حل برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی است. (وال استریت ژورنال ۷تیر)

 

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رئیسی جلاد: امیدواریم با عبور ایالت متحده از شیوه ترامپ، به توافق مثبت و قابل قبولی برسیم.(تلگرام خبر فوری رژیم ۸تیر)

نورنیوز، ارگان شورای عالی امنیت نظام روز ۸تیر نوشت: در پایان روز اول مذاکرات قطر در رابطه با برنامه اتمی، هنوز نمی‌توان چشم‌اندازی در خصوص «بازه زمانی گفتگوها» مشخص کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d269613-cfb0-4e9c-a323-eb45ebdb6cae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات