728 x 90

وال استریت ژورنال: حمایت رژیم ایران از تروریسم هم‌چنان ادامه دارد

حمایت رژیم ایران از شبه‌نظامیان تروریست
حمایت رژیم ایران از شبه‌نظامیان تروریست

وال استریت روز ۱۹اردیبهشت با عنوان زندگی پسابرجام نوشت: دو سال از خروج ترامپ از برجام می‌گذرد، کارزار فشار حداکثری هم‌چنان ادامه دارد و آمریکا در حالت جنگ با رژیم ایران است.

وال استریت افزود: وزارت‌خارجه آمریکا معتقد است این رژیم از ۲۰۱۲ تاکنون ۱۶میلیارد دلار برای تروریسم هزینه کرده است. احساسات ضدحکومتی مضمون اعتراضات سراسر ایران بوده است.

وال استریت با اشاره به حمایت رژیم از شبه‌نظامیان در منطقه نوشت: با وجود کشته شدن قاسم سلیمانی رژیم ایران هم‌چنان به رفتار سوء خود در خاورمیانه ادامه داده و هم‌چنان از نیابتی‌ها و حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند. خروج کامل آمریکا از عراق، این کشور را به مستعمره رژیم ایران تبدیل می‌کند و زمینه را برای بازگشت کامل داعش فراهم می‌کند.

احتمال دارد رژیم ایران حملات خود از طریق شبه‌نظامیانش را در آستانه مذاکرات ژوئن افزایش دهد. دونالد ترامپ نیاز دارد از پیروزی در انتخابات مطمئن شود تا هدف فشار حداکثری را محقق کند و رژیم ایران را برای توافقی بهتر پای میز مذاکره بیاورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d11762d2-52cf-43d2-b3e2-cedab0ae2d27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات