728 x 90

واشنگتن پست: غنی‌سازی ۶۰درصد اورانیوم مانع عمدهٔ دیگری بر سر مذاکرات است

غنی سازی اورانیوم در سایتهای رژیم
غنی سازی اورانیوم در سایتهای رژیم

واشنگتن پست روز سه‌شنبه ۲۴فروردین نوشت: خبرگزاریهای ایران گزارش دادند که رژیم ایران روز سه‌شنبه اعلام کرد غنی‌سازی اورانیوم تا غلظت ۶۰درصد را آغاز می‌کند. در اقدامی سرکشانه که پس از حمله به یک سایت مهم هسته‌یی انجام شده است.

دراین باره، خبرگزاری آسوشیتدپرس اضافه کرد این گام ایران هم‌چنین مانع عمده دیگری به احیای مذاکرات توافق هسته‌یی ایران اضافه می‌کند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس۲۴ فروردین نوشت:  «عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به‌منظور شرکت در مذاکرات برجام در وین به سر می‌برد، بعدازظهر سه‌شنبه از آغاز غنی‌سازی ۶۰درصدی در تأسیسات هسته‌یی خبر داد».

عراقچی گفت: «در نامه‌یی به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که غنی‌سازی ۶۰درصدی را آغاز می‌کند».

 

اعلام غنی سازی ۶۰درصدی توسط عراقچی در وین، درحالی صورت می گیرد که انفجار نطنز و انهدام سانتریفیوژ های رژیم، بادکنک مانورهاي بچه‌ترسان و پوشالي اتمي رژیم در روز فناوري به کلی ترکیده و اعضای مجلس ارتجاع می گویند رژیم در موضع ضعف و حقارت قرارگرفته است.

 

روزنامه تندرو کیهان از دولت ایران خواست از مذاکرات وین خارج شود و تمامی تعهدات اتمی را تعلیق کند خامنه ای درفوریه تهدید کرده بود اگر نیاز داشته باشد غنی سازی ۶۰ درصد انجام خواهد داد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76e4d7e3-84a6-4e7e-83ee-84d9f889134c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات