728 x 90

واشنگتن پست: حزب‌الله در مرکز خشم مردم لبنان قرار دارد

حزب الله در مرکز خشم مردم لبنان قرار دارد
حزب الله در مرکز خشم مردم لبنان قرار دارد

تلویزیون العربیه در گزارشی به تاریخ یکشنبه ۲۶ مرداد پیرامون مقاله روزنامه واشنگتن پست از اوضاع لبنان پس از انفجار بندر بیروت از قرار گرفتن حزب‌الله در مرکز خشم مردم لبنان خبر داد.
گزارش با پخش گوشه‌ای از تظاهرات مردم لبنان که در آن یکی از تظاهر کنندگان فریاد می‌زند: «تا وقتیکه سر مار که همان حزب‌الله و سلاحش می‌باشد وجود دارد ما خلاصی نداریم» ادامه یافته و به‌نقل از واشنگتن پست اضافه می‌کند امروز حزب‌الله به‌دلیل سیاست‌هایش با خشم مردمی و چالشی بزرگ مواجه است و اکنون بسیاری از مردم لبنان در مقابل آن ایستاده‌اند. در همین حال در هراس از تکرار فاجعه انفجار صدای مردم لبنان در فراخوان به شهری خلع‌سلاح شده بلند می‌شود. فاجعه‌یی که بیش از ۲۰۰کشته و هزاران مفقود و مجروح و بی‌خانمان بر جای گذاشت.

مقاله واشنگتن پست با اشاره به وضعیت حزب‌الله در لبنان پس از انفجار ادامه می‌دهد: «نصرالله تلاش کرد ضعف حزبش در رویارویی با خشم مردمی را بواسطه تهدیدهای پوشیده علیه مردم لبنان بپوشاند غافل از این‌که مردم لبنان آن‌قدر که از اوضاع اقتصادی نگران هستند دیگر از تهدیدات نصرالله باکی ندارند . مردم لبنان حزب را شریکی در فساد و حمایت از فاسدین در کشوری می‌دانند و خواستار سرنگونی تمام طبقه سیاسی حاکم هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a9a2e2e-2e52-442d-a9df-afe235b1508b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات