728 x 90

واشنگتن پست: احتمالاً شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران پشت حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه

پهپادهای منهدم شده شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران
پهپادهای منهدم شده شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران

واشنگتن پست روز ۱۶دیماه در گزارشی از حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه نوشت: پنتاگون اعلام کرد احتمالاً شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران پشت حملاتی هستند که نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه را هدف قرار می‌دهند.

روز چهارشنبه پنتاگون گفت: این هفته که موجی از حملات به پایگاههایی که میزبان نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هستند، احتمالاً توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران انجام شده است. پنتاگون از (‌نام بردن) دخالت مستقیم تهران خودداری کرد.

جان کربی سخنگوی پنتاگون گفت: این سطح از کار این فرضیه را مطرح می‌کند که حوادثی هر روز این هفته، از جمله حملات راکتی و هجوم پهپادهای مملو از مواد منفجره رخ داده است، به وسیله گروه‌هایی که توسط ایران آموزش دیده و تأمین می‌شوند، هماهنگ شده است...

بر اساس خبری از طرف عملیات عزم راسخ [ائتلاف جهانی ضدداعش] منتشر شده است، پایگاهی که توسط گروه‌های سوری مخالف بشار اسد استفاده می‌شود و میزبان تعداد اندکی از نیروهای مستشاری ائتلاف بین‌المللی است، روز چهارشنبه هدف هشت شلیک غیرمستقیم قرار گرفت.

این پایگاه توسط ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده برای از بین بردن گروه تروریستی داعش ایجاد شده است.

مقامات ائتلاف این حمله را به عوامل شرور مورد حمایت ایران نسبت دادند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/080594b9-4076-456f-9c8f-73ac381a96fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات