728 x 90

واشنگتن پست: آمریکا خود را برای یک حمله احتمالی از طرف رژیم ایران در عراق آماده می‌کند

بمب افکن بی۵۲
بمب افکن بی۵۲

یک مقام آمریکایی روز چهارشنبه ۱۰دی گفت، ارتش آمریکا خود را برای یک حمله احتمالی به پرسنل و منافع آمریکا در عراق آماده می‌کند و بر جدی بودن تهدیدها و خطرناک بودن اوضاع در عراق، تأکید کرد، آمریکا اخیراً افزایش گسترده تسلیحات ساخت رژیم ایران در عراق را رصد کرده است.

واشنگتن پست ۱۰دی نوشت: مقامات از ۲بمب‌افکن ب-۵۲ صحبت کردند که در یک مأموریت ۳۰ساعته رفت و برگشت از پایگاه هوایی مینوت‌ایر در داکوتای شمالی روز چهارشنبه به خاورمیانه پرواز کردند تا حضور آمریکا و قدرت نظامی آنرا در منطقه به‌منظور بازداشتن ایران نشان دهند.


این مقام نظامی آمریکایی در ادامه افزود: گروه‌های شبه‌نظامی عراقی مورد حمایت رژیم ایران با فرماندهانی از سپاه تروریستی قدس دیدار کرده‌اند که در این راستا سپاه قدس سلاحهایی را برای شبه‌نظامیان عراقی، که میزان قابل توجهی تسلیحات متعارف پیشرفته از طریق مرز ایران و عراق به این شبه‌نظامیان تقدیم کرده است.

ژنرال کنت مک‌کنزی، فرمانده سنتکام در همین رابطه گفت، آمریکا به استقرار توانمندی‌های آمادهٔ نبرد در منطقهٔ تحت مسئولیت سنتکام ادامه خواهد داد تا هر دشمن احتمالی را منصرف سازد و روشن نماید که ما آماده و توانمند برای پاسخ به هر گونه تجاوز مستقیم به آمریکائیان یا منافع‌مان هستیم. ما دنبال جنگ نیستیم اما هیچکس نباید توان ما برای دفاع از نیروهایمان و یا مبادرت به‌عمل در پاسخ به هر حمله‌یی را دست کم بگیرد…

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b2a8d31-da76-42ea-8afa-b34b8583d63f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات