728 x 90

واشنگتن فری بیکن:‌ آمریکا هر گونه انتقال پول به ایران را مسدود خواهد کرد

 آمریکا هر گونه انتقال پول به ایران را مسدود خواهد کرد
آمریکا هر گونه انتقال پول به ایران را مسدود خواهد کرد

مقام‌های ارشد دولت آمریکا به واشنگتن فری بیکن گفتند آمریکا در حال اقدام برای مسدود کردن انتقال یک و شش دهم میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده به‌عنوان غرامت آمریکاییان قربانی تروریسم رژیم به ایران است. آنها گفتند تضمین‌هایی دریافت کرده‌اند که این پولها هم‌چنان مسدود خواهد بود و به ایران برگردانده نخواهد شد.

 

واشنگتن فری بیکن ۲۶فروردین۹۹ نوشت: «روحانی ادعا کرد که دادگاه لوگزامبورگ یک و شش دهم میلیارد دلار از سرمایه‌ها ی مسدود شده را قرار است به ایران برگرداند. این پول مدتها به‌عنوان غرامت توسط قربانیان آمریکایی حملات تروریستی مورد حمایت رژیم ایران دنبال شده بود».

 

مقام‌های آمریکایی گفتند: «ایالات متحده تضمینهایی دریافت کرده است که انجماد این وجوه ادامه خواهد یافت و به ایران منتقل نخواهند شد».

آنها گفتند: «اکنون میلیاردها دلار ارز معتبر که در دسترس این رژیم است به جای صرف ذخایر نقدی خود در راستای نیازهای پزشکی شهروندان خود، به هزینه آن در فعالیت‌های تروریستی در منطقه ادامه می‌دهد...»

 

مقام‌های ارشد وزارت‌خارجه آمریکا گفتند که در تلاش برای مسدود کردن هر میزان انتقال این پول می‌باشند که در حساب‌های بانک لوگزامبورگ در انتظار نتیجه دادگاه ملی اروپایی به‌حالت تعلیق در آمده است.

مقام ارشد وزارت‌خارجه به فری بیکن گفت: «دادگاه ناحیه لوگزامبورگ اظهار داشت که تصمیم نهایی صادر نشده زیرا درخواست استیناف شده است».

 

وی اضافه کرد: «برخلاف تبلیغات رژیم، این وجه به ایران فرستاده نشده است. در ۳آوریل، نایب‌رئیس دادگاه ناحیه لوگزامبورگ ممنوعیت انتقال دارایی را صادر کرد. آمریکا به بکارگیری تمامی امکانات ممکن ادامه می‌دهد تا مطمئناً این وجوه در لوگزامبورگ آزاد نشوند».

لوگزامبورگ تصریح نموده که هر گونه تلاش از سوی مؤسسات مالی در جابه‌جایی پول قبل از تصمیم نهایی، میلیون‌ها دلار جریمه به‌دنبال خواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24f72836-d1ec-45c0-8731-4ae0201398ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات