728 x 90

واشنگتن تایمز: مریم رجوی رهبران اروپایی را به قطع شریانهای مالی رژیم آخوندها فراخواند

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

واشنگتن‌تایمز در گزارشی پیرامون گردهمایی جوامع ایرانیان در نیویورک با حضور شخصیت‌های برجستهٔ آمریکایی و بین‌المللی، نوشت:

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدهٔ شورای ملی مقاومت ایران، رهبران اروپایی را به قطع شریانهای مالی رژیم آخوندها فراخواند.

 

این فراخوان روز شنبه ۳۱شهریور در یک پیام ویدئویی ایراد شد که در جلسه قیام ایران ۲۰۱۸ در نیویورک پخش شد. در این گردهمایی رودی جولیانی وکیل پرزیدنت ترامپ و شخصیت‌های دیگری شرکت داشتند.

خانم رجوی اقدامات ناامیدانه رژیم را برشمرد و (گفت:) «با ارتکاب این جنایات، آخوندها دولتهای غربی را آزمایش می‌کنند. در چنین شرایطی، فقدان قاطعیت یا رویکرد پاسیو از سوی دولتهای غربی، اقدامات تروریستی این رژیم را تشدید خواهد کرد».

وی دولتهای غربی را به بستن سفارتهای (رژیم) ایران فراخواند به این دلیل که (این رژیم) از دیپلمات‌های خود برای سازمان‌دهی و انجام حملات تروریستی استفاده می‌کند؛ هم‌چون تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸ که در ماه ژوئن امسال در پاریس برگزار شد.

 

 

خانم رجوی درباره پاسخ جامعه بین‌المللی به اقدامات تروریستی اخیر این رژیم اضافه کرد: «... ضروری است شورای امنیت به نقض‌های فاحش حقوق‌بشری در ایران پاسخ بدهد؛ به‌خصوص به شکنجه و کشتار زندانیان سیاسی و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی این رژیم در منطقه خاورمیانه. (جامعه بین‌المللی) باید اقدامات الزام‌آوری را برای وادار کردن این رژیم به توقف جنایاتش، به‌تصویب برساند».

علاوه بر آقای جولیانی، ژنرال جیمز جونز مشاور پیشین امنیت ملی در دوران ریاست‌جمهوری اوباما، برنارد کوشنر وزیر خارجه پیشین فرانسه، جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا و مایکل موکیزی وزیر پیشین دادگستری آمریکا نیز سخنرانی کردند...

ژنرال جونز گفت که (رژیم) ایران هرگز نباید اجازه یابد به تسلیحات اتمی دست پیدا کند. وی خواهان حمایت از مردم ایران درخواستشان برای آزادی شد.

آقای جولیانی... گفت که (رژیم) ایران به‌طور مکرر تلاش می‌کند توانمندی‌های مجاهدین را بی‌اعتبار یا کم‌اهمیت جلوه بدهد؛ وی از جمعیت پرسید: «اگر شما این‌قدر ضعیف و غیرمؤثر هستید، چرا (این رژیم) مستمراًً تلاش دارد شما را به‌قتل برساند؟».

 

فاکس نیوز: گردهمایی قیام ایران توسط بزرگترین اپوزیسیون ایران در نیویورک

تلویزیون فاکس‌ نیوز گزارشی از گردهمایی قیام ایران در مسیر آزادی در نیویورک پخش کرد. در این گردهمایی شخصیتهای برجسته آمریکایی و اروپایی از جمله رودی جولیانی شرکت کردند.

فاکس نیوز ۱مهر ۹۷:

شهردار رودی جولیانی به تهدیدی که از جانب رژیم ایران علیه جامعه جهانی اعمال می‌شود پرداخته و رژیم تهران و سرکوب بیرحمانه اپوزیسیون را محکوم کرد و گفت این رژیم جایی در جهان متمدن ندارد.

این در حالی است که رهبران جهان از جمله دونالد ترامپ برای شرکت در مجمع عمومی سالانه ملل ‌متحد در نیویورک آماده می‌شوند.

خبرنگار فاکس‌ نیوز جکی هینریچ از منهتن جایی که شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی تشکیل داده گزارش می‌کند:

شهردار جولیانی سخنرانی خود را کمی پیشتر به پایان برد و در حالی که رژیم ایران را آشفته می‌کرد به شوخی گفت شاید اگر او به اندازه کافی حرفهای بدی در مورد آنها گفته بود او را در لیست ترور می‌گذاشتند!

این جریانها قبل از سفر روحانی به نیویورک صورت گرفته است.

 

گردهمایی قیام ایران توسط بزرگترین اپوزیسیون ایران

فاکس نیوز در ادامه گزارش خود گفت:

گردهمایی قیام ۲۰۱۸ توسط بزرگترین اپوزیسیون ایران شورای ملی مقاومت ایران برگزار می‌شود.

تظاهراتها در ایران از دسامبر گذشته شروع شد. قیامهایی که بعد از ۴۰سال علیه رژیم تهران به ۱۴۲شهر و شهرستان گسترش یافت. این رژیم طی این چهل سال بیش از ۱۲۰هزار مخالف را اعدام کرده است.

در تظاهراتهای دسامبر بیش از ۵۰تظاهر کننده کشته شده و بیش از ۸۰۰۰نفر توسط نیروهای امنیتی رژیم دستگیر شده‌اند.

 

جولیانی:‌ بدون تغییر رژیم ایران صلح در خاورمیانه محقق نمی‌شود

خبرنگار فاکس نیوز: ‌ دولت ترامپ از مردم ایران حمایت کرده است و وکیلٍ ترامپ رودی جولیانی در جلسه امروز سخنران اصلی بود.

ما قبل از سخنرانی جولیانی با او گفتگویی داشتیم. او گفت بدون تغییر رژیم صلح در خاورمیانه محقق نخواهد شد.

رودی جولیانی: این(رژیم) آمریکاییان را بیرحمانه کشته است، حملاتی در اروپا انجام داده است و اکنون هم تلاش می‌کند حملاتی انجام دهد. من می‌گویم رژیم ایران خطرناک‌ترین گروه در جهان است.

 

مطالب  مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1f85d9b-cde8-4774-b18c-8d1760f9be71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات