728 x 90

واشنگتن تایمز: ضربه سنگین دولت آلبانی به کارزار ترور رژیم ایران

تصمیم وزارت خارجه دولت آلبانی برای اخراج دیپلمات تروریستهای رژیم ایران
تصمیم وزارت خارجه دولت آلبانی برای اخراج دیپلمات تروریستهای رژیم ایران

واشنگتن تایمز، پیرامون اخراج دیپلمات تروریستهای رژیم ایران از آلبانی شامل سفیر و دبیر اول سفارت آخوندها در مطلبی که ۲۹ آذر ۹۷ منتشر شد از جمله نوشت:

از یک خبر بزرگ هیچ کم نداشت. ستایش از تصمیم نخست‌وزیر آلبانی برای اخراج ۲دیپلمات (رژیم) ایران. دلیل این اقدام صدمه زدن به امنیت ملی آلبانی مطرح شد.

این کار غیرمنتظره بزرگی بود. با وجود این‌که اخیراً به (حاکمین) تهران به‌خاطر ارتکاب عملیاتهای مرگبار علیه غیرنظامیان در کشورهای متعدد هشدار داده شده بود ولی تهران به‌ عملیات‌های تروریستی از طریق مراکز دیپلماتیک خود در سراسر دنیا ادامه داده. این جنایت و سرطان بدخیم رژیمی است که دگماتیسم فاسد و قرون وسطایی‌اش را در سراسر خاورمیانه و جهان صادر می‌کند، و به‌طور سیستماتیک مردم خود را سرکوب و حتی آب آشامیدن آنها را هم می‌دزد.

این رژیم عملیاتهای اطلاعاتی مرگباری در خاک آلبانی علیه سازمان مجاهدین که یک سازمان در تبعید ایرانی است، ترتیب می‌دهد، گروهی که دولت آلبانی به آن پناه داده است. این پناهندگی به دوران ریاست کلینتون در وزارت‌خارجه برمی‌گردد که بعد از کشتن بیرحمانه اعضای بی‌دفاع این گروه در عراق توسط (رژیم) ایران، یا گروه‌های تحت حمایت آن صورت گرفت.

شبکه ترور (رژیم) ایران آمریکاییان از جمله حامیان مجاهدین خلق و رئیس سابق مجلس نمایندگان نیوت گینگریچ و شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی (مشاور حقوقی ترامپ) را هدف قرار داده بود. ۲توطئه تروریستی علیه سازمان مجاهدین از جمله یک بمب‌گذاری خنثی شده در ماه مارس جهت انفجار مقر مجاهدین خلق در آلبانی و همچنین توطئه تروریستی دیگر در تابستان امسال توسط یک سلول خفته مستقر در اروپا در گردهمایی بزرگ مجاهدین در پاریس خنثی شد.

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران تصمیم آلبانی برای اخراج سفیر و مسئول دستگاه وزارت اطلاعات (رژیم) در تیرانا را مورد تحسین قراد داد و گفت حکام رژیم ایران باید بدانند که فعالیتهای تروریستی آنها در اروپا و سراسر دنیا عواقب جدی در بر خواهد داشت.

واقعیت این است که ملایان حاکم بر ایران حاضرند تا در خاک خارجی به‌طور آشکار مرتکب جنایت شوند و ریسک محکومیت‌های جهانی را بپذیرند، تا نشان دهند چه میزان از مجاهدین خلق ایران وحشت دارند. اگر همان‌طور که بعضی منتقدان می‌گویند، این مقاومت بتدریج در خاک خارجی تحلیل می‌رود،پس چرا تهران حاضر است چنین سیاست‌های پر ریسکی را پی بگیرد.

همان‌طور که رودی جولیانی در گردهمایی مجاهدین در ژوئن گذشته اعلام کرد، اگر مجاهدین خلق هیچ تهدیدی برای رژیم ایران ندارند، پس چرا رژیم ایران این‌قدرتلاش می‌کند تا آنها را از میان بردارد و بکشد.

با تأسف باید گفت که اروپا شریک جرم است زیرا رهبران اروپا به‌دنبال پیدا کردن راههای برای حفظ برجام جهت منافع اقتصادی خود با تهران هستند.

دولت اوباما نیز از این خلافکاران مذهبی استمالت کرد. بعضی از عناصر کلیدی آن مانند جان کری و بن رودز هم‌چنان در تلاشند تا نقش مضر رژیم ملاها را کمرنگ کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/972852c4-4d64-4903-9829-eeb3a829bdfc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات