728 x 90

واشنگتن تایمز: رژیم ایران از قتل و نابودی در سراسر جهان حمایت مالی می‌کند

رژیم ایران از قتل و نابودی در سراسر جهان حمایت مالی می کند
رژیم ایران از قتل و نابودی در سراسر جهان حمایت مالی می کند

واشنگتن تایمز مقاله‌یی با عنوان «در رژیم‌های یاغی، دست گذاشتن روی بی‌عدالتی می‌تواند هدفی برای آمریکا باشد» درج کرد.

این مقاله به تاریخ ۱۷خرداد ۹۷ اینگونه شروع می‌شود:‌

به‌دنبال شکست‌های سیاست خارجی دولت فاجعه‌بار اوباما و تضعیف رهبری آمریکا، جهان با استبداد گسترده روبه‌روست و کاملاً عادی شده که ببینیم دیکتاتورها از مذهب و ملی‌گرایی افراطی برای پنهان کردن برنامه واقعی خود استفاده کنند.

رهبران رژیم‌های یاغی جهان روش مشابهی برای باقیماندن در قدرت در عین کسب ثروتهای انبوه یافته‌اند. رژیم ایران را در نظر بگیرید، رژیمی که دولتش به‌طور فعال از قتل و نابودی در سراسر جهان حمایت مالی می‌کند و مردم خودش در فقر و محرومیت زندگی می‌کنند. اهمیت ندادن به نیازهای واقعی مردم به بیماریهای مرتبط با آن مانند فحشاء، بی‌خانمانی، و فروش کودکان و قطعات بدن راه می‌برد.

نتیجه: ناامیدی و استیصالی که بسیاری از مردم معمولی با آن مواجهند...

مستبدان خیلی دوست دارند که مردم با شکوه ملی‌گرایی و شهادت مذهبی فریفته شوند...

 

واشنگتن تایمز:‌ یک‌سوم مردم ایران در فقر شدید

حسین راغفر، یک اقتصاددان که در خدمت رژیم است در اوایل امسال اعلام کرد که یک‌سوم مردم در فقر شدید زندگی می‌کنند در حالیکه ۶درصد دیگر یعنی نزدیک به ۵میلیون نفر نزدیک به قحطی هستند. وی در یک مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایسنا در ۷آوریل یافته‌های خود را ارائه کرد.

 

تأمین مالی تروریسم توسط تجار مورد حمایت آخوندها

واشنگتن تایمز می‌نویسد:

ایران نیز تجار خود را دارد که با حمایت از رژیم به‌واسطه وفاداری‌شان بسیار ثروتمند می‌شوند.

یکی از این افراد علی انصاری است که انواع تجارتها را در حکومت مذهبی ایران دارد. امپراطوری وی شامل بزرگترین مجموعه تجاری ایران، بزرگترین تولیدکننده مبلمان، نهادهای مالی مانند بانک و گروه سرمایه‌گذاری تی.ای.تی.، و ارتباطات موبایل است. هم‌چنین وی در حال ساختن پاساژ “ایران”، یک منطقه خرید عظیم است که گفته می‌شود بزرگترین بازار متمرکز در جهان بوده و ۳روز وقت می‌برد که همه آن را بخواهید ببینید.

 

منابع ایرانی مانند وایر خبری ایران IranNewsWire.com اعلام کرد انصاری این ثروت انبوه را با باج دادن به مقامات با کمک علی خامنه‌ای به‌دست آورده است. گفته می‌شود که انصاری روابط نزدیکی با شخصیت‌های رژیم مانند محمود شاهرودی و محمدجواد و محمدباقر لاریجانی دارد. گفته می‌شود که وی بسیاری از عملیات‌های تروریستی سپاه پاسداران را در خاورمیانه تأمین مالی کرده است...

اختلاف فزاینده اجتماعی در ایران به دولت ترامپ امکان دیگری برای هدف گرفتن و اعمال مجدد تحریم‌هایی می‌دهد که فعالیت‌های شرورانه رژیم ایران در خارج را هدف قرار می‌دهند. بی‌عدالتی که مردم ایران با آن روبه‌رو هستند باید برجسته شود.

 

مطالب مرتبط

افشای اسامی ۱۸۲تن از رانت خواران در رژیم

شتاب روزافزون فقر در حاکمیت آخوندها

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8eb16ff6-bfe3-41a5-a46f-092074d00e1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات