728 x 90

واشنگتن تایمز: حاکمان ایران در پی سلاح اتمی هستند

واشنگتن تایمز: حاکمان ایران در پی سلاح اتمی هستند
واشنگتن تایمز: حاکمان ایران در پی سلاح اتمی هستند

واشنگتن تایمز روز سه‌شنبه ۳تیر در گزارشی در مورد تلاشهای رژیم ایران برای به‌دست آوردن اطلاعات اتمی و تسلیحاتی در ایالت بادن وورتمبرگ آلمان نوشت: «بادن وورتمبرگ یک ایالت روستایی در جنوب غرب آلمان است، ولی مرکز آن اشتوتگارت یکی از مراکز بزرگ فن‌آوریهای پیشرفته در جهان است. مانند دیگر ایالتها بادن وورتمبرگ آژانس اطلاعاتی خودش را دارد».

بنا به گزارش واشنگتن تایمز این آژانس (دفتر ایالتی حفاظت از قانون اساسی) هفته گذشته گزارش بلندبالایی را منتشر کرد که در بیانیه مطبوعاتی که ضمیمه‌ گزارش بود از ذکر اطلاعات پرارزشی که در بنیاد دفاع از دمکراسیها در رابطه با رژیم ایران افشا شده بود، چشم‌پوشی کرد.

این اطلاعات پر ارزش حاوی این بود که «رژیم ایران که سالهاست سوگند می‌خورد که تحقیقات اتمی آن تنها مختص اهداف مسالمت‌آمیز است، مأمورانی به بادن وورتمبرگ فرستاده است.

مأموریت آنها به‌دست آوردن محصولات و مهارتهای ضروری برای تکمیل زرادخانه موجود، کامل کردن گستره کاربرد و تأثیر سلاحهای آنها و درست کردن سیستمهای تسلیحاتی جدید می‌باشد...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c0ab1cb-54cd-46da-bb79-493257e26da2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات