728 x 90

واشنگتن اگزمنیر: رهبران جمهوری اسلامی به بایدن می‌خندند

جو بایدن
جو بایدن

واشنگتن اگزمنیر روز یکشنبه ۲۱فروردین نوشت: رهبران جمهوری اسلامی به بایدن می‌خندند. در روزهای اخیر، ایران به اخراج روسیه از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل رأی منفی داده است. این کشور متعهد شده است که روابط اقتصادی خود را با مسکو تقویت کند، حتی در حالی که جنایات روسیه پخش می‌شود. رسانه‌های دولتی علی خامنه‌ای هم‌چنین پیشنهاد می‌کنند که ایران به‌درخواست روسیه برای خرید نفت روسیه با روبل احترام می‌گذارد به زبان ساده، در حالی که بایدن به‌دنبال همسویی با جامعه بین‌المللی در برابر تجاوزی می‌باشد که در حال وقوع در اوکراین است، با این وجود به ایران پاداش می‌دهد که شانه به شانه معمار این جنایات ایستاده است... .

یک ائتلاف دو حزبی در کنگره بر این باور است که دولت به ایران بسیار زیاد می‌دهد و در ازای آن هیچ چیز گرانبهایی دریافت نمی‌کند. اگر توافق هسته‌یی قدیمی یا نسخه‌ای از آن احیا شود، انتظار مقاومت بزرگ در کنگره را داشته باشید که تنها در صورتی افزایش خواهد یافت که جمهوری‌خواهان کنترل کنگره را در نوامبر به دست بگیرند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cb73319-713f-4023-aff3-951ec0f06067"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات