728 x 90

هیل – نشریه کنگره آمریکا: حمایت قطعنامه دو حزبی نمایندگان کنگره از خواست مردم ایران برای یک ایران دموکراتیک

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

هیل – نشریه کنگره آمریکا:

حمایت قطعنامه دو حزبی نمایندگان کنگره از خواست مردم ایران

برای یک ایران دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین از دولت

محکومیت حمله تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی آلترناتیو در پاریس

 

قانونگذاران به بایدن نوشته‌اند:

در حسابرسی از رژیم ایران به‌خاطر تروریسم و نقض حقوق‌بشر

و برنامه‌های اتمی و موشکی باید قاطع برخورد کرد

 

هیل نشریه کنگره آمریکا ۲۴بهمن۹۹: قطعنامه دوحزبی کنگره از مردم ایران حمایت می‌کند. نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه کنگره از بایدن خواستند از رژیم ایران به‌خاطر فعالیت‌های بی‌ثبات کننده آن در منطقه و برنامه اتمی و نقض حقوق‌بشر حسابرسی کند. این قطعنامه دو حزبی روز پنجشنبه برای بایدن ارسال شده است. قانونگذاران به بایدن نوشته‌اند «به‌خاطر امنیت کشور و صلح و ثبات منطقه‌ای و اشتیاق مردم ایران به آزادی، آمریکا باید در حسابرسی از رژیم ایران هم به‌خاطر برنامه اتمی و هم سایر فعالیت‌های بی‌ثبات کننده آن در منطقه از قبیل حمایت از تروریسم و توسعه موشک‌های بالستیک و نقض حقوق‌بشر مردم خود، هم‌چنان قاطع برخورد کرد».

این قطعنامه حمایت آمریکا از مردم ایران و خواست آنها برای یک ایران دموکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیر اتمی را ابراز می دارد و خواستار حسابرسی از ناقضان حقوق‌بشر در ایران است

 

در این قطعنامه آمده است «مجلس نمایندگان درگذشته و حال حمایت رژیم ایران ار حملات تروریستی علیه شهروندان و مقام‌های آمریکایی ونیز مخالفان ایرانی را از جمله توطئه حمله تروریستی رژیم ایران علیه «گردهمایی آلترناتیو، ایران آزاد ۲۰۱۸ در پاریس» را محکوم می‌کند».

این قطعنامه کشتار تظاهر کنندگان در ایران در خیزشهای سال۹۸و۹۶ و اعدام قهرمان کشتی نوید افکاری را که باعث محکومیت‌های جهانی شد خاطرنشان کرده است.

نمایند گان کنگره برد شرمن دموکرات از کالیفرنیا و تام مک کلینتاک جمهوریخواه از کالیفرنیا بانی این قطعنامه بودند. (نشریه هیل۲۴ بهمن )

...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78e80b6c-7f08-43e7-aef7-654d39238fc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات