728 x 90

هیبت نیروی «خیلی خیلی خیلی خیلی کم»

هیبت آتش و قیام...
هیبت آتش و قیام...

ایرانیان به فرد قدرت پرست و نشسته بر بام غارت ثروت و سرمایه‌های خلق که بر حضیض مذلت و افلاس و مسکنت، راه سرنگونی بپیماید، گویند: «به خاک سیاه نشسته است»

خامنه‌ای به زبان آخوندهای دین‌فروش و قسی‌القلب و پس از پر پر کردن صدها جوان آگاه و دلیر میهن در قیام شکوهمند جاری، به روضه‌خوانی در اولین روز سال۱۴۰۲ در مشهد پرداخت. گفتار سراپا دروغ و تحریف و عوام‌فریبیش نتوانست حتی بخشی از حقایق را بپوشاند. از همان ابتدا زبان به دروغ باز کرد و مدعی شد که ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های سازنده درب قابلمه «کرونا یاب سپاه» کشف گردید! و بعد واکسن ساخته شد! اما به یاد نیاورد که جان پانصد هزار تن از مردم ویروس زده را گرفت تا ثابت کند آن‌قدر قدرت دارد که نگذارد واکسن‌هایی که همه دنیا از آنها استفاده کردند، به کشور وارد شود.

 

خیلی کم بودند؟!

او پس از آن به سراغ علل درماندگیها و افلاس و شیب سقوط نظام ولایت فقیه رفت. از تحولی که در رویکرد و نگرش مردم ایران به‌وجود آمده گفت. این‌که دگرگونی و انقلاب و تغییر ساختار، مطلوب خلایق است؛ اما او می‌خواهد از آن جلوگیری کند و با چسب زخم و پانسمان و رفوکاری از سرنگونی محتوم بگریزد: «دگرگونی مورد نظر آنها درست نقطه‌ٔ مقابل آن چیزی است که مورد نظر ما است... با مسأله‌ٔ ولایت فقیه مخالفند، تغییر ساختار نظام، همان حرف دشمن‌ها است».

پس از آن برای قوت قلب به مزدوران و جنایتکارانش که چشم و قلب صدها جوان و نوجوان را از کار انداختند، ناخواسته به گوشه‌یی از حقیقت درخشان مبارزه و نبرد شورشگران و سرنگونی طلبان اشاره کرد و گفت: «در همین اغتشاش‌های اخیر که یک درصد بسیار اندکی از ملّت ایران بودند؛ خیلی خیلی خیلی خیلی کم... که همه هم از آنها حمایت کردند»

دیدی که این خیلی خیلی... کمی از ملت، تو را و خیمه پاره گشته ولایت را به پرتگاه سقوط کشید و به قیمت جان بهترین فرزندان خلق و ۳۰هزار دستگیری آزادیخواهان و شورشیهای بی‌باک در انتظار فرصت نهایی برای فرستادن ضحاک به خانه ابدی‌اش هستند.

آری؛ حتی دیوارهای قطور دژ و پناهگاه پیشوا با همه فیلترها و موانع نتوانست خروش بنیان‌کن و فریاد خیزش ظلم‌ستیز فریدون ها و گردآفرید‌هایی را خیابان به خیابان پیشروی کردند و تا کناره قصر سلطان عمامه‌دار جلو آمدند، ناشنیده و نادیده بگذارد. رهبر فرمان کشتن و پرتاب کردن و به زیر چرخ بردن و حمله شیمیایی به دختران پاک میهن را صادر کرد اما نتوانست و نمی‌تواند شعله انقلاب نوین مردم را خاموش کند که هیچ حتی آن را با اپوزیسیون‌سازیهای پوشالی از خاندان سلطنتی به انحراف و کجی ببرد.

حقیقت دیگر این‌که بی‌انگیزگی و تمایل نداشتن کدخداها و اربابهای بی‌مروت دنیا، در نفی و نهی سیاست مماشات با بانکدار مرکزی تروریسم و صادر کننده بنیادگرایی و فرستنده بمب و موشک و پهپاد به خانه‌ها و کشتارکننده‌ٔ جانهای مردمان منطقه و فراسوی آن و حتی همسایگی کشورهایشان است: «(از مخالفان) حمایت کردند، برای این‌که به خیال خودشان جمهوری اسلامی را اقلا ضعیف کنند. هدف، ضعیف کردن جمهوری اسلامی بود».

بلی؛ حداکثر آن که رژیم آخوندی را پای تعهدات و ملزومات متعارف و متداول دنیای سیاست و تجارت بکشانند و حالی‌اش کنند دست از صدور وحشی‌گری و آدم کشی بردار والا کسی با تو کاری ندارد. نفت و گاز داری و ما هم حوایج و رزق و روزی تو و آخوندهای شیاد و پاسداران جنایتکارت را فراهم می‌کنیم که هیچ، چشم بر روی پایمال کردن ابتدایی‌ترین حقوق و قواعد انسانی در داخل کشور می‌بندیم»!

اما باز هم ولی‌فقیه ارتجاع کور خواند، از بلوچستان تا کردستان از تبریز و رشت و مشهد تا همه خیابانهای شهرهای میهن شب و روز آرام و قرار ندارند و «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر ستمگر/ چه شاه باشه چه رهبر» از زبانشان نمی‌افتد. آن سوی مرزهای میهن هم که دیگر غوغاست. روزی نیست که هموطنان آزاده و حامیان مقاومت و جوانان سوگندخورده، در خیابان ها، چهار‌راه‌های پایتختها و شهرهای مهم اروپا و آمریکا و استرالیا و مراکش حاضر گویان ایستاده‌اند. آنها به سردمداران و حاکمان آن کشورها یادآوری می‌کنند که مماشات و امتیاز دادن به فاشیسم مذهبی، نتایجی جز جنگ و ویرانی و خانه خرابی برایشان ندارد.

خامنه‌ای در انتهای حرف‌هایش از پیشرفتهای اقتصادی و تکنولوژیکی کارگزارانش گفت اما هر آن کس که در این زمانه با وضعیت معیشتی و هزینه‌های یک زندگی زیر خط فقر در ایران آشنا باشد، زباله‌گردی کودکان معصوم و کهنسالان محترمی که در آتش فقر می‌سوزند، به چشم می‌بیند. کارگران، تهیدستان، بازنشستگان و حتی طبقه‌ٔ متوسط ـ که روزگاری عزت نفس و تمکن مالی قابل قبولی داشتند ـ امروزه به صف بی‌چیزان پیوسته‌اند.

بی شرم آن پیشوایی که در همان ساعت سخنرانی‌اش از پرداخت حقوق آخرین ماه سال معلمان خودداری می‌کند اما به جز باندهای چپاولگر مورد حمایتش، مردم بینوا و درمانده از تهیه کمترین آذوقه برای خانواده‌شان، از اسراف پرهیز می‌دهد و به آمارهای جعلی و دستکاری شده از میزان مصرف انرژی و کالاهای مورد نیاز مردم استناد می‌کند.

 

روز کیفر ظالمان فرا می‌رسد

در آغاز سال نو و آغاز خیزش نوتر برای سرنگونی فاشیسم مذهبی، وعده صادق خداوند را به یاد آوریم آنجا که فرمود:

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ ﴿ابراهیم۴۲﴾

«و خدا را از آنچه ستمکاران می‌کنند غافل مپندار جز این نیست که [کیفر] آنان را برای روزی به تأخیر می‌اندازد که چشمها در آن خیره می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61bce13b-02a8-4dcd-8868-3031418ca4ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات