728 x 90

هنوز سرنگون نشدیم!

نه کیک و ساندیس و نه زمینه‌سازیهای پرخرج خامنه‌ای برای تظاهرات ۲۲بهمن هیچ‌یک نتوانست جمعیتی را که خامنه‌ای دستور داده بود، به خیابان بکشاند.

خامنه‌ای امروز تلاش کرد جشن سقوط نکردن در سررسید ۴۰سالگی نظامش را برگزار کند!

مضحکه‌ای که درون خود نیز صحنه‌هایی از تعارض با نظام را به نمایش می‌گذاشت.

با این‌ همه تماشای افرادی خسته و بی‌رمق در مرکزی‌ترین نقطه تظاهرات یعنی تهران که یا در حال خریدوفروش یا خوردن آش و فرنی، فارغ از هیاهوی شعارهای سنواتی بودند که امسال حتی دیگر تزیینات بالماسکه آخوندی را هم نداشت، سند گویای شکست رژیم در اجرای نمایش ۲۲بهمن شد.

بخشی از واقعیت را البته جهانگیری در شیراز عیان کرد و گفت در شرایط سختی هستیم اما این به‌معنای بن‌بست نیست!

در این میان سخنان روحانی در تهران، شاید هجوآمیزترین قسمت این برنامه بود که با به‌برخ‌کشیدن بی‌عرضگی و خیانت‌کاری پادشاهان، تلاش می‌کرد بی‌عرضگی و خیانت‌کاری آخوندها را کم‌رنگ کند! روحانی در حالی با ارائه اعداد و ارقام دروغین تلاش می‌کرد ثابت کند در صنایع نظامی، کشاورزی، فولاد، پتروشیمی، صنعت و خدمات شهری پیشرفت‌ داشته‌، که عناصر باند مخالف در قم شعار می‌دادند:

کی گفته برجام بده؟ گوشت کیلویی یکصده!

ای آن که تو عامل گرانی، تا عید خدا کند نمانی!

ملت ما نجیب است، وزیر به فکر جیب است!

هدف خامنه‌ای البته نه آمار پیشرفت اقتصادی و نه دستآوردهای اجتماعی بلکه تنها و تنها ابراز خوشحالی از سرنگون نشدن در ۹۷ بود که این نیز محقق نشد! به‌ویژه هنگامی که سخنگوی هتاک پاسداران با سوز دل از مریم رجوی یاد کرد که اینک نماد اپوزیسیون قدرتمند نظام است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdc8d965-fee1-4dca-9d8f-225c62e00c55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات