728 x 90

«همیاری» تبلور اصالت یک مقاومت میهنی

گلریزان همیاری سیمای آزادی
گلریزان همیاری سیمای آزادی

حکومتی پلشت در ایران بر کرسی نشسته که سال‌هاست هر صدا و نظر و عقیده‌ای را جز «منویات ولایت» برنمی‌تابد. برای دیکته کردن دیدگاههای واپس‌گرایانه‌اش به مردم ایران از یک‌سو تمامی امکانات رسانه‌یی و تبلیغی را به بوقچی‌های تبلیغاتی نظام تبدیل کرده؛ از سوی دیگر هم تلاش می‌کند اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آزاد را به ضرب فیلتر و محدودیت و مانیتورینگ از دسترس خارج کند.

در سوی مقابل، در جبهه‌ٔ مردم و مقاومت ایران، یک کانال تلویزیونی به نام «سیمای آزادی» با تکیه به مردم خود با شرافت و استقلال بر آرمان آزادسازی ایران‌زمین از ایلغار آخوندی ایستاده و عزم جزم کرده تا زبان گویای مقاومتی باشد که برای زمین زدن هیولای ارتجاع مذهبی با تمام دار و دسته و باندهایش از بذل هیچ قیمتی فروگذار نمی‌کند.

نگاهی به امکانات نیرویی و مالی که در دو جبهه‌ٔ متقابل قرار دارد، صحنه نبردی بسا نابرابر را نشان می‌دهد.

حکومت آخوندی با بودجه مستقیم سالانه‌ٔ چند هزار میلیارد تومانی (منهای درآمدهای سرسام‌آور تبلیغاتی و بودجه‌های تکمیلی که خارج از بودجه‌ٔ سالانه‌ٔ مصوب از خزانه یا صندوق توسعه برداشت می‌کند!) تمامی شبکه‌ها و کانال‌های صدا و سیما را به ابزار تبلیغات ولایت پلید آخوندی تبدیل کرده است.

 

مزدوران مرتبط و غیرمرتبط حکومتی بارها و بارها روی «مأموریت» صدا و سیمای آخوندی که با امنیت نظام گره خورده است دست گذاشته‌اند، از جمله عبدالعلی علی عسگری، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما در روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ این مأموریت را مستقیماً به «امنیت» نظام گره زده و گفته بود که اگر حجم تولید برنامه‌ها در صدا و سیما کاهش یابد «در زمان کوتاه مشکل امنیت ملی پیدا خواهیم کرد!»

پرسش این‌جاست که حفظ امنیت نظام در برابر چه تهدیدی؟ به عبارت دیگر نظام آخوندی در عرصه شبکه‌های رسانه‌یی و اطلاع‌رسانی از چه چیز واهمه دارد که اینچنین به صراحت دستگاه تبلیغاتی آخوندها را با امنیت نظام گره می‌زند؟

واقعیت این است که این ضدیت ریشه در افشاگری مستمر و بی‌وقفه مقاومتی دارد که در برابر سیاست‌های به‌غایت ضدمردمی حاکمیت آخوندی در زمینه سرکوب و تروریسم و اتمی و غارتگری یک دم کوتاه نمی‌آید و پته دستگاه فریب و دجالیت آخوندی را روی آب می‌ریزد.

 

همان مقاومتی که به تنهایی جلوی جنگ ضدمیهنی پیچید و ماشین جنگی پیر کفتار جماران را از کار انداخت.

همان مقاومتی که نخستین و تنها افشاگر نمایش دروغین «اصلاحات» و مدره نمایی و خط استحاله در نظام آخوندی است.

همان مقاومتی که نخستین و تنها افشاگر پروژه‌ٔ بمب‌سازی و سوداگری اتمی ولایت فقیه است؛

همان مقاومتی که به پشت‌گرمی مردم ایران تمام قد و با تمام قوا در برابر دیو تنوره کش ارتجاع، ایستاد و هزینه‌ٔ این ایستادگی را با جان و خون و اعضایش پرداخت و یگانه آلترناتیو مشروع حاکمیت آخوندی را بنا کرد.

مقاومتی که از چنان اعتبار و پایگاه مردمی و توانایی ایدئولوژیکی و تشکیلاتی برخوردار است که می‌تواند تمامی رنج و شکنج‌ها، فریادها و خیزشها را به سمت سرنگونی تام و تمام حکومت آخوندی هدایت کند.

 

سیمای آزادی صدای این مقاومت است.

به راستی این سیما چه توان و پتانسیلی را در خود دارد که با امکاناتی غیرقابل مقایسه با غول تبلیغات و سانسور دستگاه آخوندی، آن‌چنان در افتاده که روزی نیست که زوزه‌های وحشت و ترس از زبان رسانه‌ها و سردمداران رژیم و به‌طور مشخص شخص ولی‌فقیه ارتجاع شنیده نشود و روضه محدود کردن فضای مجازی خوانده نشود؟!

در ۸ اسفند۱۳۹۵ رئیس پیشین صدا و سیمای حکومتی بودجه‌ٔ این سازمان برای اداره‌ٔ ۶۲کانال تلویزیونی و ۸۳شبکه رادیویی، بالغ بر ۴هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

رئیسی جلاد میزان بودجه برای سال۱۴۰۱ را ۵۲۸۹هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است که نسبت به سال۱۴۰۰با افزایش ۵۶درصدی روبه‌روست.

اما در برابر اختصاص این حجم از اموال مردم ایران برای دستگاه فریب و سانسور آخوندی، در جبهه مقاومت مردم ایران، «سیمای آزادی» به چه چیزی متکی و پشت گرم است.

این همان نقطه‌ٔ شرافت و اصالت مقاومت مردم ایران است که نقش تعیین‌کننده دارد؛ «حمایت ملی و مردمی» از صدای مقاومت مردم ایران کوه بلند قابل اتکایی است که که صد البته خامنه‌ای و گله‌ٔ کفتاران ولایی از آن محروم هستند!

... و «همیاری» درست به همین دلیل تبلور اصالت یک مقاومت میهنی است.

 

همیاری اگر چه در نگاه اول وظیفه‌اش تأمین هزینه‌های سیمای آزادی به‌عنوان تلویزیون ملی ایران است، اما در عین‌حال، مقابله و جنگ با دستگاه تبلیغاتی و دروغ‌پراکنی آخوندی نیز می‌باشد.

همیاری، همان نیروی برخاسته از عزم و اراده‌ٔ ملت ایران برای تغییر است که جالوت ولایت با تمام هیبت پوشالی‌اش، در برابر آن مات و مبهوت، زمینگیر شده است.

از این روست که شرکت در همیاری، فارغ از سطح توان مالی و بحث درهم و دینار و ریال و دلار، شرکت در وظیفه‌ای ملی برای درهم دریدن بساط سرکوب و غارت و فریب و سانسور حکومت پلید آخوندی در راستای سرنگونی تمامیت آن است. آری امروز «داوود» مقاومت در برابر «جالوت» آخوندی تنها نیست!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc80df57-1bfb-4394-b7de-ee2921437b64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات