728 x 90

از همه بدتر این‌که رانندگی هم بلد نبود!

آتش زدن خودروی نیروی اتنظامی توسط مردم
آتش زدن خودروی نیروی اتنظامی توسط مردم

راننده کامیون با صدای بلند موتور سیکلتها،‌ از شیشه رستوران خیابان را نگاه کرد. سه بسیجی موتورهایشان را جلوی کامیون او پارک کرده، آمدند داخل،‌ پشت میز او نشستند. اولی پکی عمیق به سیگارش زد و دود آن را توی صورت راننده فوت کرد؛ راننده چیزی نگفت. دومی لیوان دوغ را برداشت و روی سر راننده خالی کرد؛ راننده چیزی نگفت. سومی اسکناسی که جلوی او بود را برداشت پوزخندی هم زد؛ راننده چیزی نگفت.

راننده کامیون بلند شد و بیرون رفت. بسیجی‌ها خنده‌ای بلند سر داده و رو به صاحب رستوران گفتند: «عجب آدمی بود؛ نه غذا خوردن بلد بود و نه دعوا!»

صاحب رستوران با خونسردی گفت: «از همه بدتر این‌که رانندگی هم بلد نبود؛ وقتی می‌رفت، با کامیون ۳موتور نازنین رو له کرد و رفت!»

خوب بود سران نظام هم از سرگذشت این ۳بسیجی درس می‌گرفتند. اما دریغ! بارها سران نظام می‌گویند: «آرامش، امنیت، ثبات» نظام بی‌نظیر است!

در همین روزها هم که شعله‌های قیام از شهرهای مختلف ایران زبانه‌ می‌کشد، تلویزیون نظام می‌گوید: مردم در آرامش کامل در حال تفریح و سفرهای تابستانی هستند؛ امنیت همه جا زبان‌زد است...

در یک کلام حرفشان این است که هر بلایی هم سر ملت ایران بیاوریم، هرچقدر هم غارتشان کنیم، هر میزان سرکوب کنیم و پایه‌ای‌ترین حقوقشان را پایمال کنیم، مردم ایران اهل آرامش هستند و «به امنیت بیش از هر چیزی» اهمیت می‌دهند!

اما درست در چنین شرایطی، در حالیکه سرکردگان نظام مست از «آرامش و امنیت» خیالی هستند،‌ یکباره خبرهایی دیگر به گوش می‌رسد:

خبرگزاری فارس: «در تجمع شیراز شعارهای مرگ بر دیکتاتور و توپ تانک فشفشه،آخوند باید گم بشه به گوش می‌رسید!»

آخوند طالب‌پور-نماینده خامنه‌ای: «مجاهدین میدان‌دار اغتشاشات اخیر هستند... باید درس دشمن‌شناسی بیاموزیم!»

خبرگزاری حوزه: «حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد... آنها به حوزه علمیه حمله کرده و باعث رعب و وحشت شده»‌ و آن را تخریب کردند!

خبرگزاری تنسیم: دشمن «اقدام به تحریک مردم برای اغتشاشات می‌کند» تا نظام «۴۰سالگی خود را نبیند!» آنها با این اغتشاشات همه چیز را تخریب می‌کنند!

در قیام دیماه هم یادمان هست که بیش از ۶۰نمایندگی خامنه‌ای، حوزه علمیه و فرمانداری رژیم تخریب و به آتش کشیده شد!

بله! درست است که در اوهام سران نظام، گویا مردم ایران مقابله با زور را بلد نیستند!، اما «از همه بدتر این‌ است که در برابر دیکتاتوری آرامش را هم بلد نیستند؛ وقتی به خیابانها می‌ریزند، با کامیونِ قیام، سرتا پای موتور به روغن‌سوزی افتاده نظام ولایت را درب و داغان و له و لورده می‌کنند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc4c7322-86da-4d10-a92f-390e0fc0f269"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات