728 x 90

همراه با سؤالات شما - شماره ۶۲

صدای شما از رادیو مجاهد

گفتگو با رضا مرادی
گفتگو با رضا مرادی

رئیسی –خامنه‌ای در خط مقدم آتش مقاومت و مردم ایران!

 

 

پس از چند ماه کش و قوس مهندسی؛ خامنه‌ای؛ جلاد قتل‌عام ۶۷ را برای ثبت نام کاندیداتوری ریاست‌جمهوری فرستاد. چرا خامنه‌ای این مهره سوخته ولی جنایت‌پیشه را می‌خواهد رئیس‌جمهور کند؟

چرا خامنه‌ای تصمیم گرفت که مهره سوخته‌ای به اسم رئیسی را انتخاب کند؟

خامنه‌ای در بن‌بست مطلق هیچ چاره‌ای جز ادامه مسیر سرکوب در داخل و تروریسم در منطقه و جهان را ندارد. / خامنه‌ای می‌داند که جامعه ایران بعد از قیامهای۹۶-۹۷ و آبان۹۸ و بعد از گذار از کلان کشتار مردم ایران با سلاح کشتار جمعی کرونا توسط خامنه‌ای؛ عنصر شورشی در آنها مداری عوض کرده است و دیگر نمی‌تواند با معیارهای سرکوبی که تا به امروز داشته آنها را مهار کند!

خامنه‌ای مصلحت نظام را در یک‌پارچه کردن قدرت حاکم یافته است/ خامنه‌ای می‌داند که پا به گور است و زمینه‌سازی می‌کند تا این جلاد را جانشین خودش کند. / فکر می‌کند که می‌تواند با استفاده از هیمنه نام «جلاد قتل‌عام۶۷» استفاده کرده و او را به صحنه بیاورد تا مردم را اولاً به وحشت بیاندازد ثانیا؛ در سرکوب و کشتار تا هرجا که در توان این جلاد است؛ پیشروی کند.

چرا خامنه‌ای روی رئیسی چنین حسابی باز کرده است؟

خمینی پایه‌گذار یک «نظام قتل‌عام» یعنی برخلاف ضحاک که به روزانه دو کشتار قانع بود این نظام تنها و تنها با کلان کشتار و قتل‌عام مردم ایران زنده است؛ کلان کشتار مردم در جنگ؛ قتل‌عام سی هزار مجاهد و زندانی اسیر؛ کلان کشتار ۱۲۰هزار اعدام مجاهدان و رزمندگان؛ هزاران اعدام افراد عادی و بیگناه؛ کلان کشتار کرونا و نسل‌کشی در عراق و سوریه و لنبان و یمن و... .

در این نظامی که برمبنای قتل‌عام ۶۷ایجاد شده کسانی می‌مانند و کسانی ارتقاء می‌یابند که از چنین «دی ان ای» در گروه خونی‌شان برخوردار باشند. خامنه‌ای خود فرمانده صحنه از سوی خمینی در قتل‌عام بود/ مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری روحانی و رئیسی نیز نشان جلاد۶۷ را بر سینه دارند از این رو منتخب خامنه‌ایست برای سرکوب خونین مردم و برای یک دست کردن نظام و برای جانشینی!

رئیسی کیست و چه سوابقی دارد؟

  • رئیسی؛ رئیس قضاییه کنونی است.
  • رئیسی؛ آمر و امضا کننده نهایی کلیه اعدام‌های اخیر به‌ویژه اعدام نوید افکاری است.
  • رئیسی؛ عضو هیأت مرگ در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی است.
  • رئیسی؛ معاون قضاییه دژخیمان در تمامی جنایتها و دزدیهای این ۳دهه است.
  • رئیسی؛ جلاد در جنایتهای کهریزک و کشتار مردم در قیام ۸۸ و در کشتار مردم در قیام ۹۶ و هم‌چنین در کشتار ۱۵۰۰نفر از جوانان میهن در قیام آبان ۹۸ نقش مستقیم داشته است.
  • رئیسی؛ در تمامی سرکوبهایی که علیه زنان میهن توسط بیدادگاههایش شده دست دارد.
  • رئیسی؛ شریک و آمر تمامی جنایتهایی است که در شکنجه‌گاهها و زندانهای رژیم می‌گذرد.

کلان اشتباه خامنه‌ای کجاست؟

اشتباه محاسبه جدی خامنه‌ای در این تصمیم‌گیری جنایتکارانه‌اش؛ اینجاست که فراموش کرده است که در ضعف مطلق نظام و در زمانی که این مردم نه تنها هیچ وحشتی و ترسی از این جانی ندارند بلکه به آمدنش بیابیا می‌گویند و در دوران شکوفایی کانون‌های شورشی و مقاومت؛ رئیسی را به صحنه آورده است. در زمانی دست به چنین ریسک بزرگی زده است که خود پا به گور است و بر آتش گدازان شرایط عینی انقلاب می‌خواهد به کشت و زرع پرداخته و نظامش را در چنین طوفانی از گرداب سرنگونی نجات بدهد.

آمدن رئیسی کار مردم و مقاومت را سخت‌تر نمی‌کند؟ آیا خامنه‌ای می‌تواند با چنین مهره‌ای از انتخابات جان سالم بدر ببرد؟

 

  • در یک جمله؛ آمدن رئیسی در انتخابات تماماً سود مردم و مقاومت ایران است چرا که نبرد را یک گام کیفی عمق می‌بخشد؛ کینه‌ها را نسبت به تمامیت نظام صد چندان می‌کند؛ مردم را به خود می‌آورد؛ تمامی خس و خاشاک‌های میدان نبرد مردم با خامنه‌ای را کناری می‌زند و جبهه مردم را مستقیم رودرروی این جنایتکاران قرار می‌دهد
  • در این هنگامه شعار مردم و مقاومت ایران «بجنگ تا بجنگیم» است؛ جنگی که به‌صورت محتوم برنده نهایی‌اش مردم و مجاهدین هستند.
  • رئیسی؛ به‌مثابه یک مهره سوخته و شناخته شده برای مردم؛ با پای خود به خط مستقیم نبرد در دوران انتخابات نمایشی رژیم به صحنه آمده است. از این رو تا بخواهیم برای ضربه زدن به تمامیت انتخابات سوژه جنگ با این رژیم را برای کانون‌های شورشی و جوانان شورشی و زنان و مردان آزاده این میهن فراهم می‌کند.
  • خامنه‌ای بقای خود را در جلاد۶۷ جستجو می‌کند و مردم هر دوی این جنایتکاران را در کانون نفرت خود دارند و با تهاجم گسترده و سراسری و همه‌جانبه به رئیسی به‌عنوان نماد انتخابات تک قطبی؛ همزمان خامنه‌ای یعنی تمامیت نظام را نشانه می‌روند. شورشگران پیروزی می‌سازند و تمامی زمینه‌ها برای شور و شورشگری در انتخابات۱۴۰۰ رژیم مهیا و آماده شده است.

اگر فرض بکنیم که خامنه‌ای موفق شود که رئیسی را بیاورد در پسا انتخابات چه شرایطی را در پیش رو خواهیم داشت؟

 

  • خامنه‌ای رئیسی را برای سرکوب می‌آورد و تا به الآن این رژیم کمبودی در سرکوب باقی نگذاشته‌اند پس این مهره جنایت‌کار جز این‌که بر آتش خشم مردم اضافه کند کار دیگری نخواهد کرد و سرکوب و تروریسم از این‌که هست مطلقاً نمی‌تواند بالاتر اعمال شود به‌خصوص با شناختی که از درهم شکستگی دستگاه سرکوب و فروپاشی دستگاه تروریسم رژیم در منطقه داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dfd2b28-0bd9-4186-9124-13d5009987cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات