728 x 90

همدلی: در توزیع واکسن کرونا، از مابهتران و متمولین و متمکنین و مقامات عالی در الویت قرارنگیرند!

واکسن کرونا
واکسن کرونا

روزنامه حکومتی همدلی روز ۲۲آذر از قول کارشناس سیاسی نوشت: «طی هفته‌یی اخیر تعداد زیادی از افراد مبتلا به کووید قرنطینهٔ خودشان با ترک کرده و به اجبار برای امرار معاش و کسب روزی به سطح خیابان‌ها آمدند... در صورت تداوم وضع موجود تا دو سال آینده هم درگیر این بیماری خواهیم بود».

محبوب‌فر، عضو ستاد مقابله با کرونا گفت: «تا رسیدن به تیرماه که وعده واکسن ایرانی داده شده مردم وقتی مشاهده می‌کنند در کشورهای زیادی از جمله همسایه‌های خودمان مانند عراق و افغانستان به‌دلیل استفاده از واکسن شرکت‌های معتبر، بیماری فروکش کرده است، یعنی یک مقایسه تطبیقی انجام می‌دهند، به‌نظرم در چنین شرایطی مردم به‌نحوی از انحاء اعتراض خودشان را بیان می‌کنند و معترض خواهند بود، چرا که امروز مردم زیر فشار قرنطینه و مشکلات اقتصادی هستند و تاب و تحملی برای مردم باقی نمانده، اگر شرایط هم طوری پیش برود که کشورهای همسایه واکسیناسیون انجام دهند و ما هم‌چنان منتظر تیرماه باشیم، این تاب‌آوری اجتماعی ممکن است به‌پایان برسد و خودش را به‌صورت اعتراضات کف خیابانی نشان دهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd6ea0eb-43be-42c2-adc8-6def861a4b68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات