728 x 90

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

لرد سینگ - معاون گروه پارلمانی احزاب برای آزادی مذهب و عقاید مجلس اعیان انگلستان

من لرد سینگ معاون ریاست گروه پارلمانی احزاب برای آزادی مذهب و عقاید بین‌المللی هستم و من بسیار نگران وقایع سال‌های اخیر در ایران هستم.

با وجود شورای ملی مقاومت و رهبری مریم رجوی، در پلاتفرم ۱۰ماده‌یی، یک امید و چشم‌انداز واقعی به اصلاحات دموکراتیک و دولت دموکراتیک وجود دارد؛ این طرح نه تنها برای مردم ایران بلکه برای بسیاری از جوامع در این رابطه مفید است که چگونه می‌توانیم یک دولت دموکراتیک داشته باشیم.
من علاقه‌مندم که ایران از حکومت آخوندها به یک کشور دموکراتیک تبدیل شود که در آن همه ادیان را نه تنها تحمل می‌کنند، بلکه در واقع به آن احترام می‌گذارند. زیرا این همان چیزی است که ایران آن‌را به‌عنوان مرکز فرهنگی جهان آغاز کرد.
من واقعاً مشتاق گردهمایی 30ژوئن هستم. زمانی که مردم این کشور و نمایندگان کشورهای دیگر، لردها و نمایندگان پارلمان، همه با هم متحد می‌شوند تا از این حرکت به سوی دولتی دموکراتیک حمایت کنند.
امیدوارم این گردهمایی در 30ژوئن به ما کمک کند و نشان بدهیم که ما می‌توانیم در مسیر بسیار بهتری برای ایران حرکت کنیم. من واقعاً مشتاق آن هستم.

 لرد سينگ - معاون گروه پارلماني احزاب براي آزادي مذهب و عقايد مجلس اعيان انگلستان

لرد سينگ - معاون گروه پارلماني احزاب براي آزادي مذهب و عقايد مجلس اعيان انگلستان

مایکل کوپر نماینده پارلمان کانادا

سلام؛ من مایکل کوپر نماینده پارلمان کانادا هستم. دو سال پیش افتخار این‌را داشتم که در گردهمایی پاریس شرکت کنم. فکرم با همه آنهایی است که در پاریس جمع می‌شوند تا در همبستگی با مردم ایران بایستند که هر روز زندگی خود را برای آزادی، دموکراسی، حقوق‌بشر و حاکمیت قانون به خطر می‌اندازند تا شاهد پایان این رژیم وحشی مذهبی باشند. طی چند ماه گذشته تحولات چشمگیری در ایران رخ داده است. مردم در شهرهای سراسر کشور قیام کرده‌اند تا در برابر رژیم بایستند. حالا بیش از همیشه فرصت این‌که شاهد پایان این رژیم باشیم در دسترس ماست و من فقط می‌خواستم بدانید که من در همبستگی با شما و با مردم ایران می‌ایستم تا شاهد آن باشم که هر چه زودتر آزادی به مردم ایران باز می‌گردد.

مايکل کوپر نمايندة پارلمان کانادا

مايکل کوپر نمايندة پارلمان کانادا

مارگارت اوون - مدیر انجمن زنان برای صلح و دموکراسی

اسم من مارگارت اوون است و یک وکیل حقوق‌بشر بین‌المللی هستم که بر روی موضوعات حقوق‌بشر در سراسر جهان کار می‌کنم و یکی از اولویت‌های من، درد و رنج هولناکی است که مردم ایران تحت رژیم آخوندها متحمل می‌شوند. در آنجا نمونه‌های بسیاری از نقض وحشتناک حقوق‌بشر وجود دارد. من فقط به آن زنان و مردان فوق‌العاده شجاعی فکر می‌کنم که چند ماه قبل در سراسر ایران تظاهرات کردند و همه‌ نوع افرادی در آنجا حضور داشتند.

بسیار مفتخرم که به گردهمایی بزرگ ۳۰ژوئن در پاریس دعوت شده‌ام، زمانی که ایرانی‌ها از تمامی نقاط جهان به این گردهمایی در پاریس می‌آیند، زیرا در سراسر جهان ایرانیانی هستند که در انتظار دیدن یک ایران آزاد و بازگشت به کشور خود هستند که از این رژیم وحشتناک رها شده باشد. من در انتظار دیدار با هزاران نفری هستم که در پاریس گردهم خواهند آمد تا به مریم رجوی بپیوندند و از او و برنامهٔ دموکراتیک او حمایت کنند.

مارگارت اوون - مدير انجمن زنان براي صلح و دموكراسي

مارگارت اوون - مدير انجمن زنان براي صلح و دموكراسي

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bf7ee38-de18-46f5-b6bb-0b51dadee0c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات