728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی در ایران اسیر

حمایت کانونهای شورشی از برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس
حمایت کانونهای شورشی از برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

لحظه شماری برای برگزاری پرشکوه همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس. تنها ۴روز مانده به برگزاری عظیم‌ترین همایش ایرانیان در ویلپنت پاریس. در ادامه خیزش مردم به ستوه آمده در شهرهای میهن اسیر، امروز خبر خیزش مردم و بازاریان تهران طنین‌انداز شد، و این جنبش تا سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه ادامه خواهد یافت. مجاهدین و تمامیت مقاومت مردم ایران برای تحقق هر چه سریع‌تر این مهم و سرنگونی این رژیم جهل و جنایت، در تلاش برای برگزاری همایش بزرگ ایرانیان (گردهمایی بزرگ مقاومت ایران) و معرفی آلترناتیو دموکراتیک و سازمان‌یافته این میهن هستند. در این راستا، اعضای کانونهای شورشی در شهرهای مختلف، دست به اقدامات حمایت انگیز، نظیر دیوارنویسی و پخش تراکت و پوستر و ارسال پیامهایی در این رابطه زدند، تا حمایت خود را از این همایش بزرگ سالانه مقاومت ایران نشان دهند. تلاش برای برگزاری هر چه با شکوهتر همایش بزرگ ایرانیان، قلب همه میهن‌پرستان ایرانی در سراسر جهان را به هم نزدیک و تلاشهایشان را فزون کرده است.

 

کرج

کانون شورشی ۱۰۲از کرج در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان، اقدام به دیوارنویسی کرد. در فیلم ارسالی، شعار « ایران آزاد با مریم رجوی و هزار کانون شورشی» بر دیوار به چشم می‌خورد. همچنین یکی از اعضای این کانون شورشی شعار « خامنه‌ای بدونه به‌زودی سرنگونه » سر می‌دهد.

دیوارنویسی کانون شورشی ۱۰۲از کرج در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان

 

یزد

یکی دیگر از کانونهای شورشی در شهر یزد در حمایت از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس، اقدام به نصب پوسترهای مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، بر پل عابر پیاده کرد. زیر پوسترهای مریم رجوی شعار «ایران آزاد – قیام تا پیروزی» نوشته شده بود.

نصب پوسترهای مریم رجوی بر پل عابر پیاده در یزد

 

اصفهان و شهسوار

اعضای کانونهای شورشی در اصفهان نیز با دیوارنویسی در سطح شهر اقدام به حمایت از همایش بزرگ ایرانیان (گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس) کردند.

شعار « ایران آزاد – قیام با کانونهای شورشی » بر دیوارهای شهر به چشم می‌خورد.

همچنین یکی از اعضای کانونی شورشی از شهر شهسوار نیز اقدام به پخش پوستر در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان کرد.

دیوارنویسی و پخش پوستر توسط کانونهای شورشی در اصفهان و شهسوار

یکی دیگر از اعضای کانونهای شورشی اصفهانی نیز با پخش شعار « ایران آزاد با کانونهای شورشی» حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان (گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس) نشان دادند.

پخش شعار ایران آزاد توسط یکی از کانونهای شورشی اصفهانی

 

گیلان

همچنین کانونهای شورشی استان گیلان نیز در حمایت از همایش بزرگ مقاومت ایران، اقدام به نصب شعارهای دست نویس کردند. بر این دست نویسها، شعار « ایران آزاد – قیام با کانونهای شورشی – سرنگونی با کانونهای شورشی و ارتش آزادی» به چشم می‌خورد.

دیوارنویسی و پخش پوستر توسط کانونهای شورشی در اصفهان و شهسوار

 

تهران

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی در تهران نیز در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است ۹تیرماه در پاریس برگزار شود تراکت ایران آزاد را که مزین به پرچم سه رنگ و آرم شیر و خورشید نشان ایران بود در میدان آزادی تهران بلند کردند.

تبلیغ تراکت ایران آزاد توسط کانونهای شورشی تهران در میدان آزادی

 

کهکیلویه

همچنین اعضای کانونهای شورشی در کهکیلویه نیز با پخش پوستر فری ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت کردند.

پخش پوستر فری ایران توسط کانونهای شورشی کهکیلویه

 

تالش

یک از کانونهای شورشی در تالش، با بلند کردن پلاکاردی که بر آن شعار « ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی قیام تا سرنگونی » از همایش بزرگ ایرانیان که شنبه ۹تیر در ویلپنت پاریس برگزار خواهد شد حمایت کرد.

حمایت کانون شورشی از همایش ایرانیان درتالش

 

تبریز، خرم‌آباد و همدان

کانونهای شورشی در شهرهای تبریز و خرم‌آباد و همدان در حمایت از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان اقدام به نصب تراکت حاوی تصاویر مریم رجوی و آرم ایران آزاد و همچنین پخش پوسترهای فری ایران کردند

نصب تراکت مریم رجوی و پخش پوسترهای فری ایران در تبریز و همدان و خرم‌آباد

 

یاسوج

یکی از اعضای کانون شورشی یاسوج نیز با شعارنویسی بر روی تابلوی نئون پایگاه بسیج ضدمردمی این شهر حمایت خود را از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس اعلام کرد.

شعارنویسی بر تابلوی نئون پایگاه بسیج ضدمردمی در یاسوج

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb10f16c-d92e-4899-89cc-e93f7ad17f6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات