728 x 90

استاد آمار و اپیدمولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران: آمار فوتیهای کرونایی را تا هفت برابر کنید

آرامستان کرونایی در مشهد - عکس از آرشیو
آرامستان کرونایی در مشهد - عکس از آرشیو

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران در مقاله‌ای به‌تاریخ سه‌شنبه دوم شهریور به قلم دکتر هلاکویی نائینی استاد آمار و اپیدمولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران نوشت که آمار فوتیهای کرونایی را باید تا هفت برابر کنیم.
وی در مقاله خود با اعتراف به وخامت وضعیت کرونا در ایران آخوندی می‌نویسد: «حدود چهار ماه دیگر دوباره با پیک جدیدی از بیماری مواجه خواهیم بود که این بار قوی‌تر و کشنده‌تر از پیک‌های قبلی است و افراد بیشتری را گرفتار می‌کند و به کام مرگ فرو می‌فرستد. و بی‌تردید با شیوه کنونی مواجهه با ویروس کرونا و رها شدگی امور، ویروس لامبدا هم به‌زودی به ایران می‌رسد».

هلاکویی در ادامه مقاله خود با تأیید بر دروغگویی و آمارسازی رژیم آخوندی در برخورد با کرونا می‌نویسد: «هیچ جای دنیا ویروس به این آزادی انتشار پیدا نکرده و نمی‌کند. در واقع ما دست ویروس را باز گذاشته‌ایم و عده‌یی از آن سود می‌برند و برایشان مهم نیست که مردم هزار تا هزار تا فوت می‌کنند. طبق آمار‌هایی که ابتدای شروع کرونا از مناطق مختلف کشور دریافت می‌کردم، متوجه شدم که در برخی از مناطق می‌توانیم آمار رسمی را تا هفت برابر کنیم تا به آمار واقعی برسیم. در شهریورماه سال گذشته ما برآورد ۳۵۰هزار مرگ را داشتیم، اما داده‌ها را به‌گونه‌یی مهندسی می‌کنند که اگر شما از من سندی بخواهید سندی ندارم؛ چرا که به داده‌ها دسترسی ندارم و داده‌ها در اختیار نیست، اما چیزی که مشخص است و خود دکتر حریرچی گفته آمار فوتی دو و نیم تا سه برابر آمار رسمی است. اخیراً هم دکتر زالی رسماً اعلام کرد که ما به سازمان جهانی بهداشت آمار دروغ داده‌ایم! اما من می‌گویم شما می‌توانید آمار فوتی‌ها را تا هفت برابر کنید!».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/425f5e73-9ecb-413d-834c-4ef4db845139"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات