728 x 90

هلاکت ۳تن از شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

حملات هوایی در سوریه
حملات هوایی در سوریه

دیدبان حقوق‌بشر سوریه گزارش داد در حمله به مواضع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در نزدیک دمشق، یک انبار مهمات منهدم و ۳شبه‌نظامی کشته شدند. دیدبان حقوق‌بشر سوریه افزود: با توجه به تعداد مجروحان و وضعیت وخیم آنها، انتظار می‌رود تعداد تلفات افزایش یابد (سایت دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه ۱۹فروردین).

 

حمله به مواضع عناصر رژیم ایران در سوریه

به گزارش دیدبان حقوق‌بشر سوریه (چهارشنبه ۱۸فروردین۹۹) در شامگاه این روز تعدادی از مواضع نیروهای رژیم ایران در حومه دمشق منهدم شده است. این منبع گزارش کرد که انبارهای سلاح نیروهای وابسته به رژیم ایران از جمله اهداف این موشک‌باران بوده است.

در مقابل رژیم سوریه نیز گزارش کرده است که سامانه دفاع هوایی این کشور نیز شماری از موشکهای شلیک شده را منهدم کرده است که متعلق به اسراییل بوده است.
خبرگزاری رسمی رژیم بشار اسد (سانا)، اعلام کرد که این حملات هوایی منجر به اصابت و مجروح شدن 4 سرباز و وارد آمدن برخی خسارت‌های مادی شد. اما از تلفات واقعی هنوز گزارش رسمی منتشر نشده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/793fc6ab-90b9-4da4-9405-b85ca01c49f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات