728 x 90

هلاکت یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر مرزبانی رژیم در سراوان

هلاکت یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر مرزبانی رژیم در سراوان
هلاکت یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر مرزبانی رژیم در سراوان

یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر مرزبانی رژیم آخوندی در سراوان توسط مردم و جوانان غیور استان سیستان و بلوچستان به‌هلاکت رسید.

به‌گزارش خبرگزاری رسمی رژیم- ایرنا اول اردیبهشت، بر اساس اعلام فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان رژیم، استوار دوم "مجتبی میر"، روز گذشته در سراوان در مرزهای کشور کشته شده است.

شایان ذکر است که طی هفته‌های اخیر در جریان درگیریهای مسلحانه شمار زیادی از نیروهای سرکوبگر انتظامی و پاسداران بهلاکت رسیده‌اند. 

 

هلاکت یکی از نیروهای سرکوبگر انتظامی در زابل

ایرنا یادآوری کرد که روز ۲۵فروردین یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر به‌نام ستوان علی شیخی‌کبیر در مناطق مرزی با مردم و جوانان این استان که رژیم آنها را (قاچاقچیان و اشرار) می‌نامد مجروح و در بیمارستان به هلاکت رسیده است.

 

هلاکت یکی از نیروهای سرکوبگر انتظامی در ماهشهر

در روز ۲۵فروردین۱۴۰۱، خبرگزاری حکومتی باشگاه خبرنگاران رژیم خبر داد که در ماهشهر یکی دیگر از مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی به‌نام استواریکم مصطفی رفیع زاده در جریان درگیری مسلحانه با افراد مسلح بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید.
پاسدار سرهنگ فرشاد کاظمی سرکرده نیروی انتظامی ماهشهر اعلام کرد که در جریان یک درگیری یک استوار یکم نیروی انتظامی در ماهشهر به هلاکت رسیده است.
وی هم‌چنین گفت که در جریان این درگیری ۲نفر دیگر دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b5d5804-418e-477d-a19e-875c244e4eb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات