728 x 90

هلاکت یکی از عناصر سرکوبگر انتظامی در ماهشهر

هلاکت یکی از عناصر سرکوبگر نیروی انتظامی در ماهشهر
هلاکت یکی از عناصر سرکوبگر نیروی انتظامی در ماهشهر

خبرگزاری حکومتی باشگاه خبرنگاران رژیم ۲۵فروردین خبر داد که استواریکم مصطفی رفیع زاده ساعاتی قبل در جریان درگیری مسلحانه نیروهای سرکوبگر انتظامی با افراد مسلح در بندر ماهشهر، بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسیده است.

پاسدار سرهنگ فرشاد کاظمی سرکرده نیروی انتظامی ماهشهر اعلام کرد که در جریان یک درگیری یک استوار یکم نیروی انتظامی در ماهشهر به هلاکت رسیده است.
وی هم‌چنین گفت که در جریان این درگیری ۲نفر دیگر دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

 

کشته شدن دو تن از عناصر نیروی سرکوبگر انتظامی در گناوه 

شایان ذکر است که کشتن عناصر نیروی سرکوبگر در شهرهای مختلف گسترش یافته است. به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم)، روز ۹فروردین ما نیز مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی در بندر گناوه با تعدادی از جوانان این شهر که این خبرگزاری آنها را «شرور» نامگذاری کرد درگیر شدند. در جریان درگیری مسلحانه میان این جوانان با نیروهای سرکوبگر دست کم یکی از عناصر نیروی سرکوبگر انتظامی به نام نوید موسوی کشته و یکی از افسران این نیروی سرکوبگر به نام جلیل درازه نیز مجروح شد که بعدا این مزدور نیز بهلاکت رسید.

 

دستور آخوند منتظری در هراس از کشتن مأموران رژیم

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا در تاریخ ۱۵بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آخوند منتظری دادستان جنایتکار رژیم طی دستوری به دادستانهای دیگر رژیم گفته بود: با قاطعیت از مأموران انتظامی حمایت کنید. ترحم به کسانی که باعث سلب امنیت هستند به‌هیچ‌وجه روا نخواهد نیست.

 

 

بیشتر بدانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e05e157e-4557-4283-9fdb-2777cf13e7e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات