728 x 90

هلاکت ۴بسیجی در درگیریهای خیابانی با جوانان دلیر در مشهد، تبریز، قزوین و قوچان

هلاکت دو بسیجی در درگیریهای خیابانی با جوانان شورشی در مشهد و تبریز
هلاکت دو بسیجی در درگیریهای خیابانی با جوانان شورشی در مشهد و تبریز

خبرگزاریهای حکومتی از به‌هلاکت رسیدن ۴پاسدار بسیجی در اعتراضات سراسری در شهرهای مشهد و تبریز، قزوین و قوچان خبر دادند. هویت پاسدار بسیجیهای کشته شده، محمد رسول دوست محمدی در مشهد و «حسین اوجاقی» از بسیجیان تبریز عنوان شده است. بسیجی دیگر که نامی از وی برده نشده است توسط معاون امنیتی استانداری قزوین اعلام شده است وی گفت: «در تجمع دیروز تاکستان عوامل ناشناس با سلاح گرم یکی از بسیجیان را به شهادت رساندند».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس -تسنیم روز ۳۱شهریور از کشته شدن یکی دیگر از نیروهای سرکوب خامنه‌ای بنام مسلم جاویدی مهر در قوچان خبر داد. سرکرده ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال نزاجا بنام رضا آذریان از کشته شدن یکی از افسران ارتش مزدور خامنه‌ای توسط جوانان خبر داد و نوشت: «شهید مسلم جاویدی مهر ، جانباز 50درصد و از تیپ نیروی زمینی ارتش قوچان بود که در حین کمک به متفرق سازی اغتشاشگران این شهرستان به شهادت رسید.»

خبرگزاری حکومتی ایرنا روز ۳۱شهریور نوشت: یک منبع آگاه در فرمانداری مشهد تأیید کرد که یک نیروی بسیجی که به‌صورت خودجوش برای مقابله با آشوبها در سه راه راهنمایی مشهد حضور یافته بود، توسط اغتشاشگران کشته شده است.

این بسیجی که برای مقابله با اغتشاشات به همراه دیگر گروه‌های مردمی و هیاتی به میدان آمده بود، دیشب توسط سرنشینان یک موتورسیکلت به وسیله چاقو مورد حمله قرار گرفت که قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت کرد.

 

خبرگزاری حکومتی مهر روز ۳۱شهریور نوشت: تبریز- «حسین اوجاقی» از بسیجیان تبریزی که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، در جریان حمله عناصر معاند با سلاح سرد به‌شهادت رسید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f745db1-0990-4c20-a156-f502611ac5dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات