728 x 90

هشدارها نسبت به بی‌اعتمادی مردم به نظام آخوندی در رسانه های رژیم

رسانه های رژیم
رسانه های رژیم

اعتراف به بحران بی‌اعتمادی مردم به‌عنوان اصلی‌ترین تهدید رژیم

روزنامه حکومتی رسالت ۲۸فروردین نوشت: چالشهای ایران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ندارد. در حقیقت این‌ها چالشهای متعددی هستند که روی‌هم سوارند و اولویت‌بندی آن‌ها، خطاست.

در شرایط فعلی، کاهش سرمایه اجتماعی از مهم‌ترین چالشهای جامعه امروز ماست. اعتراض‌هایی که در پی افزایش نرخ بنزین در آبان ماه گذشته صورت پذیرفت، علی‌رغم این‌که شروع آن از جنس اقتصاد بود ولی در سطح کلان‌تر موضوع عدالت اجتماعی مطرح بود. موضوعی که مردم را ناراحت کرد این بود که چرا کسی پاسخ نمی‌دهد؟ چرا کسی استعفا نمی‌دهد؟ این از جنس پول نیست. مردم دنبال مطالبه گری اجتماعی هستند. لذا آنچه که می‌توان از آن تحت عنوان یک چالش جدی یاد کرد، کاهش سرمایه اجتماعی است.

 

اعتراف به فساد فراگیر در رژیم آخوندی

روزنامه حکومتی اقتصاد سرآمد ۲۸فروردین نوشت: اکثر مدیرها و دولتمردان ما، حکم بچه پولدارها و شاهزادگانی را دارند که توان کارآفرینی را ندارند و تنها هنرشان این است که پول بادآورده را حیف و میل کرده و به گفتاردرمانی مشغول باشند. پول بادآورده نفت و خام فروشیها به‌صورت هلوی پوست کنده وارد خزانه می‌شود...هم اکنون که با تشدید تحریم‌های آمریکا، فروش نفت و منابع خام بسیار سخت شده است و آن پول بادآورده دیگر در دسترس نیست همه این شاهزادگان و بچه پولدارها، عزا گرفته‌اند و به هر خار و خاشاکی خود را آویزان می‌کنند تا کمی نفت بیشتری بفروشند!.

 

هشدار یک عضو مجلس ارتجاع به بی‌اعتمادی مردم به نظام آخوندی

عبدالحمید خدری عضو مجلس ارتجاع نسبت به بی‌اعتمادی مردم به نظام آخوندی در جلسه علنی از رادیو فرهنگ رژیم ۲۷فروردین هشدار داد و با نگرانی گفت:« رویکردهای متفاوت و گاهی متناقض در خصوص ماهیت و چگونگی مواجهه دستگاههای مسئول با بحران کرونا موجب بی‌اعتمادی افکار عمومی که مهمترین سرمایه اجتماعی حاکمیت است را فراهم نموده است. دیوار اعتماد مردم به اندازه کافی کوتاه شده است این دیوار فرو ریخته اعتماد مردم را بازسازی کنیم والا حسرت روزهای از دست رفته را خواهیم خورد.

انتظار می‌رود بزرگترین رسانه کشور یعنی صدا و سیما مطالبی را به تصویر نکشاند که نشان از مطلوبیت اوضاع و شرایط است در حالی‌که واقعیت بگونه‌ای دیگر است.»

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b33af44-4fd4-441c-a571-47fd37664a07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات