728 x 90

هشدارعضو مجلس ارتجاع: شرایط اداره کشور سخت می‌شود و از دل آن اعتراضات گسترده شکل می‌گیرد

تورم و گرانی
تورم و گرانی

وحشت علیرضا پاک فطرت، عضو مجلس ارتجاع: هشدار جدی وجود دارد. اگر اقتصاد اصلاح نشود، شرایط ادارهٔ کشور سخت می‌شود و از دل آن اعتراضات گسترده شکل می‌گیرد.

وی اعتراف کرد که «اقتصاد کشور بیش از آن چیزی که تصور می‌شد، آشفته است. گرانی کالاهای اساسی عرصه را بر مردم تنگ کرده و تصمیمات دولت هم وضعیت را هم‌چنان بد از بدتر می‌کند. علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز وضعیت کنونی را تشریح کرده و اعتقاد دارد اگر در اصلاح این امور تعلل صورت بگیرد شاید خسارت‌های جبران‌ناپذیری متوجه کشور شود.»

«در دنیا حداقل حقوق یک فرد چه کارمند و چه کارگر در حدی است که نیازمندی خانواده‌اش را تأمین کند، یعنی بتواند با حقوق دریافتی، به‌راحتی مسائل اصلی زندگی‌اش را رفع کند. وقتی در کشور ما خط فقر ۱۰میلیون تومان است، پس حداقل حقوق هم باید ۱۰تومان باشد. اگر واریزی کمتر از این باشد که هست، یک معنی دارد: «عدم‌احترام دولت به نیروی کارش» که این رویکرد خودش باعث فساد شده است، چون برخی از این افراد به‌خاطر این‌که کسری زندگی خود را جبران کنند یا در همان سیستم تخلف می‌کنند یا روی به دور زدن قانون می‌آورند.» (سایت رویداد ۲۴ تاریخ ۱۵بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43e34ab3-a491-42d8-b125-7159c8ca46e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات