728 x 90

هشدار ۲۴نماینده جمهوریخواه به بایدن به‌خاطر بازگشت به برجام

نامهٔ ۲۴نماینده کنگره به‌رئیس‌جمهور آمریکا
نامهٔ ۲۴نماینده کنگره به‌رئیس‌جمهور آمریکا

نامهٔ ۲۴نماینده کنگره به‌رئیس‌جمهور آمریکا

فراخوان به‌حفظ تحریم‌ها علیه دیکتاتوری تروریستی آخوندها

 

بیانیهٔ نمایندهٔ کنگره دیوید اشویکرت:

برای ایالات متحده ضروریست قاطعانه علیه رژیم ایران بایستد

و تحریم‌ها را برقرار نگه دارد تا بتوان تروریسم را در منطقه مهار کرد

 

۲۴نماینده کنگرهٔ آمریکا با ارسال نامه‌یی به جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور، خواهان آن شدند که هیچ‌یک از تحریم‌ها علیه حکومت آخوندی را لغو نکند و به‌برجام باز نگردد.

برخی از امضاکنندگان این نامه که نمایندهٔ کنگره دیوید اشویکرت از آریزونا مبتکر آن است، عبارتند از:

تام مک‌کلینتاک، لویی گومرت، جف دانکن، برایان مست Mast، ماریو دیاز بالارت، رالف نورمن، تام امر Emmer و رندی وبر.

دیوید اشویکرت با صدور بیانیه‌یی در این رابطه، تأکید کرد: «برای ایالات متحده ضروریست که با قاطعیت در مخالفت با (رژیم) ایران بایستد و تحریم‌ها را برقرار نگه دارد تا بتوان تروریسم را در منطقه مهار کرد. آمریکا در صورت ورود دوباره به‌برجام هدیهٔ رفع تحریم‌ها را به‌سران (رژیم) ایران اهدا می‌کند که شایسته‌اش نیستند. ».

 

در نامهٔ ۲۴نمایندهٔ کنگره به‌رئیس‌جمهور آمریکا، آمده است: «به‌روشنی مشخص است رژیم ایران که حقوق‌بشر را نقض می‌کند، از تروریسم در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن حمایت می‌کند و به‌همین دلیل (رژیم) ایران از سال۱۹۸۴ توسط وزارت‌خارجه به‌عنوان یک حکومت حامی تروریسم لیست‌گذاری شده است».

آنها تأکید کردند با رفع تحریم‌های ایالات متحده علیه این رژیم تروریستی به‌ویژه در بخشهای بانکی، مالی و نفتی، نباید صدها میلیون دلار منافع مالی را در اختیار ی چنین رژیمی قرار داد (سایت دیوید اشویکرت. (سایت دیوید اشویکرت: ۶خرداد۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea4131d3-8bcd-4655-835a-b035563bef39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات