728 x 90

هشدار ۱۶۶پزشک ایرانی مقیم آمریکا، دربارهٔ سوء‌استفاده ضد‌انسانی رژیم از فاجعهٔ کرونا

نامه ۱۶۶پزشک ایرانی به ترامپ
نامه ۱۶۶پزشک ایرانی به ترامپ

۱۶۶پزشک و متخصص کادر درمانی ایرانی مقیم آمریکا در کمیته کادر پزشکی برای یک ایران آزاد نسبت به سوء استفاده ضدانسانی رژیم از فاجعه کرونا برای مقابله با تحریم‌های بین‌المللی هشدار دادند و نوشتند: «رژیم ایران در یک برنامه گستردهٔ تبلیغاتی برای توجیه کمک نکردن به مردم ایران، علت جان باختن هزاران نفر به‌خاطر برنامه‌های شیطانی این رژیم در جریان بحران کرونا را به تحریم‌های آمریکا و جامعه جهانی مرتبط کرده تا آنها برداشته شوند».

 

پزشکان و متخصصان ایرانی مقیم آمریکا در نامه‌یی خطاب به‌رئیس‌جمهور آمریکا که یک نسخه از آن برای معاون رئیس جمهور، وزیر خارجه، وزیر خزانه‌داری، رئیس و سخنگوی مجلس نمایندگان و رهبر اکثریت سنای آمریکا نیز ارسال شده خواستار استمرار سیاست فشار حداکثری بر رژیم آخوندی شدند و نوشتند: «نتیجه برداشتن تحریم‌ها، فقط رسیدن پولهای کلان به ولی‌فقیه و سپاه پاسداران است که روی دهها ارگان عظیم مالی با صدها میلیارد دلار کنترل دارند ولی یک دلار از این سرمایه‌ها برای مقابله با بحران کرونا در ایران صرف نشده است».

آنان تأکید کردند: «ما معتقدیم که کمکهای انسان‌دوستانهٔ مورد نیاز مبرم باید مستقیماً فقط به مردم ایران برسد و نه به‌رژیم و سپاه پاسدارانش و رژیم آخوندها باید به ارسال این‌گونه کمکهای انسان‌دوستانه تن بدهد».

 

۱۶۶پزشک و متخصص ایرانی مقیم آمریکا ضمن تأکید بر این‌که بسیاری از پزشکان و کادر درمانی در ایران به‌خاطر احتکار و پنهان‌کاری رژیم از دسترسی به لوازم بهداشتی و حفاظتی و الزامات اولیه محروم و جانشان را از دست داده‌اند. افزودند: «بعد از اخراج تیم پزشکان بدون مرز از ایران و رد پیشنهادات کمکهای آمریکا، رژیم تلاش می‌کند تحریم‌ها را عامل بروز فاجعه کنونی در ایران نشان بدهد تا روی بی‌کفایتی خود سرپوش بگذارد. این تلاش‌ها در بالاترین سطوح توسط خامنه‌ای و حسن روحانی هماهنگ شده است.

بحران کرونا یکبار دیگر به مردم ایران نشان داد این رژیم دشمن شماره یک آنهاست و هر گونه کمک به رژیم و سپاه پاسداران فقط طول عمر رژیم و درد و رنج مردم ایران را افزایش خواهد داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00ef3312-296f-4641-8928-bacdcb1e02a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات