728 x 90

هشدار کریمی قدوسی به روحانی و ظریف و ابراز وحشت نسبت به «از پای در آمدن نظام»!

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در جلسه روز دوشنبه ۱۲آبان مجلس ارتجاع، کریمی قدوسی از مهره‌های باند خامنه‌ای، با اذعان به خطر از پای درآمدن نظام ولایت فقیه در قیامهای ۷۸و۸۸و۹۸، به روحانی و ظریف به‌خاطر مذاکرات برجام به‌شدت حمله کرد.

کریمی قدوسی: «وقوع سه فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ برای از پای درآوردن نظام اسلامی طراحی و اجرا شد و رئیس‌جمهور بارها به ارکان‌های دفاعی چون سپاه پاسداران هجوم نمود، وزیر خارجه ما گفت آمریکا با یک بمب می‌تواند جمهوری اسلامی را از پای درآورد و او زیر شبح تهدید آمریکا با آنها مذاکره می‌کرد. جنتلمن‌های پشت میز مذاکره شدند همان تروریستهای فرودگاه بغداد. اندکی صبر سحر نزدیک است.

این آقای رئیس‌جمهور ما که تا چند ماه دیگر برود، تحریف می‌رود و بعد از آن تحریم می‌رود».

در مجلس رژیم، آخوند نقدعلی اعتراف کرد که اطلاعات اتمی و اطلاعات دور زدن تحریم‌ها توسط رژیم لو رفته و رژیم در فروش قاچاقی نفت دچار مشکل شده است.

آخوند نقدعلی: «زمانی که ما باید حواسمان را جمع می‌کردیم در این کشور که بهترین و ناب‌ترین اطلاعات هسته‌یی اطلاعات پیرامون دور زدن تحریم‌ها را به دست دشمنان ندهیم بعضی در این کشور خوابشان برد، گذاشتیم تا نفوذیها و جاسوس‌ها در سیستم‌های ما نفوذ کردند و ناب‌ترین اطلاعات ما را به دستگاههای امنیتی خارجی دادند که می‌بینیم امروز در قصه صادرات و فروش نفت و مسائلی از این دست به‌دلیل این رسوب اطلاعاتی و از دست دادن اطلاعات به مشکل برخورد کردیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4ba7d51-c4d8-4df3-a46e-c0fa6d7b67e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات