728 x 90

هشدار وزیر دفاع آمریکا به حمله به سوریه در صورت استفاده از تسلیحات شیمیایی

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا
جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا


جیمز متیس وزیر دفاع به سوریه علیه استفاده از تسلیحات شیمیایی هشدار داد و یادآوری کرد که ایالات متحده ممکن است مجدداً در صورتی که حمله شیمیایی صورت گیرد تلافی کند.
 وی  به خبرنگاران گفت ما همه چیز را ثبت می‌کنیم و همه شما دیده‌اید که ما چگونه واکنش نشان دادیم وی  افزود توصیه نابجایی است اگر سوریه به نقض کنوانسیون شیمیایی برگردد که رجوعی به توافق 2013 با روسیه بزرگترین متحد سوریه است که مسئول خارج ساختن تمامی تسلیحات شیمیایی از سوریه بوده است. یونایتدپرس بین‌المللی با مخابره این خبر افزود:‌ این اظهارات جیمز متیس بعد از اطلاعیه رکس تیلرسون وزیرخارجه آمریکا است که گفت روسیه برای همه جنگ‌افزارهای شیمیایی در سوریه مسئولیت دارد.
دولت سوریه سال گذشته از گاز سارین علیه شهروندان خودش  استفاده کرد حمله‌یی که موجب واکنش تلافی‌جویانه آمریکا با 59موشک کروز تاماهاک به فرودگاهی شد که از آنجا این حمله انجام شده بود. گزارشات فزاینده‌یی بوده مبنی بر این‌که ارتش سوریه به استفاده تسلیحات شیمیایی بازگشته است... دو مقام ارشد آمریکا هشدار دادند که ادامه جنگ‌افزار شیمیایی سوریه راه را برای یک حمله شیمیایی آمریکا نیز مهیا می‌کند...این مقامات گفتند روسیه نسبت به اقدامات سوریه مطلع  است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec1e735e-ff6b-419d-89c9-bc56ab3641b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات